Підписатись
Наталя Санакоєва
Наталя Санакоєва
доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності
Підтверджена електронна адреса в znu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Еволюція етнопсихологічної концепції особистості у прозі П. Загребельного
НД Санакоєва
Загребельного: автореф. дис. на здобуття наук, 2006
162006
Планування і реалізація рекламних кампаній у сфері освітніх послуг
НД Санакоєва, ВО Кушнір
Молодий вчений, 194-196, 2014
132014
Теорія та історія реклами
НД Санакоєва
Запоріжжя: Просвіта, 2014
102014
Neurotechnologies in the advertising industry: Legal and ethical aspects
VVBYVL Oleksii M. Skriabin, Dmytro B. Sanakoiev, Natalia D. Sanakoieva
Innovative Marketing, 2021 doi:10.21511/im.17(2).2021.17 ISSN 1816-6326 17 …, 2021
9*2021
Психологічні основи реклами та PR
Н Санакоєва
ЗНУ 1, 100 с., 2019
9*2019
Методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт магістра для здобувачів ступеня вищої освіти магістра спеціальності" Філологія" освітньо-професійної програми …
НВ Горбач, ОА Проценко
ЗНУ, 2024
62024
Структурні елементи PR-процесу у сфері освітніх послуг
Н Санакоєва, В Кушнір
Синопсис: текст, контекст, медіа, 2015
62015
Прихована реклама і product placement в Україні: сучасні тенденції та зарубіжний досвід
НД Санакоєва
Молодий вчений, 561-563, 2015
52015
Маніпулятивні технології в сучасному телевізійному медіапросторі
НД Санакоєва, ДС Клімуш
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 33-36, 2010
52010
Подкастинг як вид новітніх медіа
Н Санакоєва, О Зборовська
Діалог: медіастудії, 88-95, 2010
42010
ПОЧУТТЯ ПРОВИНИ œ РУШІЙНА СИЛА ЖИТТЄВОЇ ФІЛОСОФІЇ РОКСОЛАНИ І ЄВПРАКСІЇ З ОДНОЙМЕННИХ РОМАНІВ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО
НД Санакоєва
42002
2.3 СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА В УКРАЇНІ: ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ДИСКУРСУ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ
ВВ Березенко, НД Санакоєва, КО Доценко
ВЛ Погребна, доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри …, 2017
32017
Транснаціональний медіабренд Forbes: позиціонування та специфіка реклами у Forbes Україна
НД Санакоєва, СГ Кущ
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 129-133, 2016
32016
ГЕНДЕРНЫЙ ДИСКУРС В ПРОЗЕ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО
НД Санакоєва
Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки 2, 187-189, 2008
32008
Нейромаркетингові технології в сучасному рекламному дискурсі
НД Санакоєва, СГ Кущ
Реклама: інтеграція теорії та практики, 115-117, 0
3
Теорія і практика реклами
НД Санакоєва, ВВ Березенко
ЗНУ, 2023
22023
Neurotechnologies in the Advertising Industry: Legal and Ethical Aspects. Innovative Marketing, 17 (2), 189-201
OM Skriabin, DB Sanakoiev, ND Sanakoieva, VV Berezenko, ...
22021
Гіпнотично орієнтовані підходи у сучасному рекламному дискурсі
Н Санакоєва, М Закарлюка
Молодий вчений, 349-354, 2018
22018
Forming the Motivational Discourse of Personality by Public Service Announcement’s Tools
VV Bеrеzеnkо, ND Sanakoyeva, КО Dotsenko, ІО Кudіnоv, ТО Іvаnеts
State and regions. Series: Social Communications 4, 216-222, 2017
22017
Transnational Media Brand" Forbes": Positioning and Specific of Advertising in" Forbes Ukraine"
ND Sanakoyeva, SG Kushch
State and regions. Series: Social Communications 4, 129-133, 2016
22016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20