Подписаться
Голованова Майя, Golovanova Maiya
Голованова Майя, Golovanova Maiya
доцент кафедры экономики и маркетинга, Национальный аєрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского
Подтвержден адрес электронной почты в домене khai.edu
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання
МА Голованова, ЗВ Каменєва
Маркетинг в Україні, 43-45, 2019
92019
Маркетингова цінова політика: навч. посіб
МА Голованова, ВВ Доленко
Нац. аерокосм. ун-т ім. МЄ Жуковського" Харк. авіац. ін-т". Х.: ХАІ, 2009
92009
Оценка трудоемкости работ на ранних стадиях создания программного обеспечения
МА Голованова, ЕВ Надин
Системи обробки інформації, 151-156, 2014
72014
Экономическая оценка инженерных решений: Учеб. пособие
ВН Гавва, МА Голованова
Харьков: Гос. аэрокосм. ун-т «ХАИ, 1999
71999
Формування цінових рішень на основі аналізу беззбитковості
МА Голованова, ВЛ Петрик, ГВ Жеребко
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми …, 2010
62010
Формування попиту на освітні послуги ВНЗ на основі дослідження цін із використанням методу Ван Вестендорпа
МА Голованова, СМ Мельніков, ГМ Устінова
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009
62009
Using the economic and mathematical models for determining the market capacity
M Golovanova, V Lebedchenko
Innovative Technologies and Scientific Solutions for Industries, 71-81, 2018
52018
Динамічне ціноутворення як інструмент задоволення потреб вузьких сегментів ринку
М Голованова
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016
52016
Организация оплаты труда на предприятиях машиностроительного комплекса на основе системы грейдов
МА Голованова, ВЛ Боронина
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 82–93-82–93, 2013
52013
Статистичне дослідження часових рядів цін на В2В-ринку
АЕ Шуліков, МА Голованова
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 125–135-125–135, 2011
52011
Трансформация инструментария маркетинга под влиянием поколения Z
МА Голованова
Сучасний економічний інструментарій прийняття ефективних економічних рішень …, 2019
42019
Місткість ринку: методологічні підходи і практичні рекомендації
МА Голованова
42014
Проблеми підвищення інвестиційної привабливості України
МА Голованова, ВІ Мельникова, ОП Мельникова, ОГ Мельников
Бізнес Інформ, 59-62, 2012
42012
Конкурентоспособность Украины в мировой индустрии путешествий и туризма
МА Голованова, ЗВ Каменева, ОВ Яровой
НТУ" ХПИ", 2016
32016
Экономико-математическая модель оценки конкурентоспособности промышленной продукции
МА Голованова, ЗВ Каменева, ЭВ Билашенко
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 78–90-78–90, 2014
32014
Маркетинг: практикум із ситуаційного оцінювання ринку
МА Голованова, ЛМ Голованова
ХАІ, 2010
32010
Маркетингова цінова політика
МА Голованова, ВВ Доленко
ХАІ, 2009
32009
Програма сертифікації маркетологів та ремаркетинг професії
СМ Мельников, МА Голованова
Маркетинг в Україні, 66-66, 2009
32009
Інтеграція України до європейського повітряного простору як фактор підвищення конкурентоспроможності країни
МА Голованова, ДМ Левін
Вісник Хмельницького національного університету, серія: Економічні науки., 78-84, 2019
22019
Інтеграція України до європейського ринку органічної замороженої продукції.
МА Голованова, ЗВ Каменєва, ВО Хижа
Маркетинг в Україні, 21-33, 2019
22019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20