Підписатись
Голованова Майя, Golovanova Maiya
Голованова Майя, Golovanova Maiya
доцент кафедры экономики и маркетинга, Национальный аєрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского
Підтверджена електронна адреса в khai.edu
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингова цінова політика: навч. посіб
МА Голованова, ВВ Доленко
Нац. аерокосм. ун-т ім. МЄ Жуковського" Харк. авіац. ін-т". Х.: ХАІ, 2009
62009
Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання
МА Голованова, ЗВ Каменєва
Маркетинг в Україні, 43-45, 2019
52019
Using the economic and mathematical models for determining the market capacity
M Golovanova, V Lebedchenko
Innovative Technologies and Scientific Solutions for Industries, 71-81, 2018
52018
Динамічне ціноутворення як інструмент задоволення потреб вузьких сегментів ринку
М Голованова
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016
52016
Трансформация инструментария маркетинга под влиянием поколения Z
МА Голованова
Сучасний економічний інструментарій прийняття ефективних економічних рішень …, 2019
42019
Місткість ринку: методологічні підходи і практичні рекомендації
МА Голованова
42014
Оценка трудоемкости работ на ранних стадиях создания программного обеспечения
МА Голованова, ЕВ Надин
Системи обробки інформації, 151-156, 2014
42014
Организация оплаты труда на предприятиях машиностроительного комплекса на основе системы грейдов
МА Голованова, ВЛ Боронина
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 82–93-82–93, 2013
42013
Конкурентоспособность Украины в мировой индустрии путешествий и туризма
МА Голованова, ЗВ Каменева, ОВ Яровой
НТУ" ХПИ", 2016
32016
Экономико-математическая модель оценки конкурентоспособности промышленной продукции
МА Голованова, ЗВ Каменева, ЭВ Билашенко
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 78–90-78–90, 2014
32014
Проблеми підвищення інвестиційної привабливості України
МА Голованова, ВІ Мельникова, ОП Мельникова, ОГ Мельников
Бізнес Інформ, 59-62, 2012
32012
Програма сертифікації маркетологів та ремаркетинг професії
СМ Мельников, МА Голованова
Маркетинг в Україні, 66-66, 2009
32009
Інтеграція України до європейського повітряного простору як фактор підвищення конкурентоспроможності країни
МА Голованова, ДМ Левін
Вісник Хмельницького національного університету, серія: Економічні науки., 78-84, 2019
22019
Інтеграція України до європейського ринку органічної замороженої продукції.
МА Голованова, ЗВ Каменєва, ВО Хижа
Маркетинг в Україні, 21-33, 2019
22019
Статистичне дослідження часових рядів цін на В2В-ринку
АЕ Шуліков, МА Голованова
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 125–135-125–135, 2011
22011
Формування цінових рішень на основі аналізу беззбитковості
МА Голованова, ВЛ Петрик, ГВ Жеребко
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми …, 2010
22010
Маркетингова цінова політика
МА Голованова, ВВ Доленко
ХАІ, 2009
22009
Формування попиту на освітні послуги ВНЗ на основі дослідження цін із використанням методу Ван Вестендорпа
МА Голованова, СМ Мельніков, ГМ Устінова
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009
22009
Информационная технология определения границ эффективности вариантов технологических процессов в условиях неопределенности исходных данных
МА Голованова
Системи обробки інформації, 137-140, 2009
22009
Аналитические модели и инструментальные средства оценки рисков при принятии технологических решений
ИВ Дронова, МА Голованова, ВМ Вартанян
ББК: У 290-21, 70, 2009
22009
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20