Голованова Майя, Golovanova Maiya
Голованова Майя, Golovanova Maiya
доцент кафедры экономики и маркетинга, Национальный аєрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского
Підтверджена електронна адреса в khai.edu
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Using the economic and mathematical models for determining the market capacity
M Golovanova, V Lebedchenko
Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості, 71-81, 2018
52018
Місткість ринку: методологічні підходи і практичні рекомендації
МА Голованова
42014
Оценка трудоемкости работ на ранних стадиях создания программного обеспечения
МА Голованова, ЕВ Надин
Системи обробки інформації, 151-156, 2014
42014
Организация оплаты труда на предприятиях машиностроительного комплекса на основе системы грейдов
МА Голованова, ВЛ Боронина
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 82–93-82–93, 2013
42013
Конкурентоспособность Украины в мировой индустрии путешествий и туризма
МА Голованова, ЗВ Каменева, ОВ Яровой
НТУ" ХПИ", 2016
32016
Экономико-математическая модель оценки конкурентоспособности промышленной продукции
МА Голованова, ЗВ Каменева, ЭВ Билашенко
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 78–90-78–90, 2014
32014
Проблеми підвищення інвестиційної привабливості України
МА Голованова, ВІ Мельникова, ОП Мельникова, ОГ Мельников
Бізнес Інформ, 59-62, 2012
32012
Формування цінових рішень на основі аналізу беззбитковості
МА Голованова, ВЛ Петрик, ГВ Жеребко
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми …, 2010
32010
Динамічне ціноутворення як інструмент задоволення потреб вузьких сегментів ринку
М Голованова
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016
22016
Статистичне дослідження часових рядів цін на В2В-ринку
АЕ Шуліков, МА Голованова
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 125–135-125–135, 2011
22011
Информационная технология определения границ эффективности вариантов технологических процессов в условиях неопределенности исходных данных
МА Голованова
Системи обробки інформації, 137-140, 2009
22009
Програма сертифікації маркетологів та ремаркетинг професії
СМ Мельников, МА Голованова
Маркетинг в Україні, 66-66, 2009
22009
Аналитические модели и инструментальные средства оценки рисков при принятии технологических решений
ИВ Дронова, МА Голованова, ВМ Вартанян
ББК: У 290-21, 70, 2009
22009
Застосування ланцюг Маркова для визначення місткості ринкових сегментів в умовах цифрової трансформації поведінки поколінь споживачів
МА Голованова, ДС Голованов
СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ, НАВІГАЦІЇ ТА ЗВ’ЯЗКУ, 89-98, 2019
12019
Оценка рисков принятия управленческих решений при выборе альтернативных технологических процессов
МА Голованова
Авиационно-космическая техника и технология, 230–234-230–234, 2011
12011
В2В-маркетинг: влияние характеристик упаковочного оборудования на потребительский выбор
СВ Тютюнникова, МА Голованова
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 147–160-147–160, 2008
12008
ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
ВМ ГАВВА, МА ГОЛОВАНОВА
Науковий вісник PUET: Economic Sciences, 2020
2020
Тенденції розвитку європейського ринку авіаперевезень
МА Голованова, ДМ Левін
Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : Матеріали …, 2019
2019
Застосування інформаційних технологій в транспортній логістиці
МА Голованова, СО Романенко
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали ІІ Всеукр. наук …, 2019
2019
Цифрова трансформація логістики авіаційної галузі
МА Голованова, ДМ Левін
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали ІІ Всеукр. наук …, 2019
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20