Проблеми музичного мислення: теорія і методика розвитку. Діалектика музичного логосу та ейдосу: Навчально-методичний посібник І Гринчук, О Бурська Тернопіль: Підручники і посібники, 127-149, 2008 | 80 | 2008 |
Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів ОМ Серняк Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка, 2008 | 25 | 2008 |
Розвиток музично-педагогічної думки в Галичині (кінець ХIX–перша половина ХХ ст.): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук ЛЙ Проців К, 1999 | 20 | 1999 |
Формування майбутнього вчителя музики: Репродукція чи творення? ІП Гринчук Рідна школа, 26-28, 2000 | 17 | 2000 |
Формування музично-аналітичних умінь майбутнього вчителя музики ІП Гринчук Дис.... канд. пед. наук, 1997 | 16 | 1997 |
Художня комунікація в площині мистецької освіти: теорія, практика, інновації НМ Лупак Мистецтво та освіта, 6-11, 2019 | 15 | 2019 |
Інноваційний підхід до організації слухання музики І Гринчук Мистецтво та освіта 4, 13-16, 2004 | 13 | 2004 |
Педагогічні умови прилучення молодших школярів до духовних цінностей на уроках музики ЛД Ороновська [Електронний ресурс]/ЛД Ороновська, 2006 | 12 | 2006 |
Фортепіано (1–12 класи) Л Масол, І Гринчук Програми з профільних предметів для спеціалізованих шкіл музичного профілю …, 2009 | 6 | 2009 |
До проблеми опанування навчально-виконавським репертуаром (на прикладі творчості Богдани Фільц) БАМ Гринчук І.П. Молодь і ринок., С. 20 – 24, 2008 | 6 | 2008 |
Інтерпретація музики (виконавсько-педагогічний аспект) ІП Гринчук Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2001 | 6 | 2001 |
До творчого 20-ліття квартет «Акорд»–гордість факультету мистецтв ТНПУ ім. В. Гнатюка–створив прекрасне свято пісні. Офіційний сайт ТНПУ ім І Гринчук В. Гнатюка, 2017 | 5 | 2017 |
Бандура харківського типу у контексті вдосконалення конструкції інструмента ДВ Губ’як Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2014 | 5 | 2014 |
Музична освіта в Україні: історико-регіональний аспект І Гринчук Мистецтво та освіта, 11-15, 2013 | 5 | 2013 |
Інтерпретація сучасного саксофонного репертуару (на прикладі камерного концертино Ж. Ібера) ВЮ Гойсак Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2013 | 4 | 2013 |
Імпровізація як складова традиційного та академічного бандурного виконавства ДВ Губ’як Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2012 | 4 | 2012 |
Ідеї музично-естетичного виховання у галицьких педагогічних виданнях (кінець ХІХ–початок ХХ ст.)/Лілія Проців ЛЙ Проців Рідна школа, 73-75, 1999 | 4 | 1999 |
Forming the Students of Humanitaries’ Emotional Intellect: Comparative, Methodological and Experimental Aspects I HRYNCHUK Мистецтво та освіта: науково-педагогічний журнал, . С. 53 – 56, 2020 | 3 | 2020 |
Професійно-фахова підготовка вчителя іноземної мови для нової української школи О Серняк Дрогобич: Коло, 2019 | 3 | 2019 |
Становлення музичної освіти в Тернополі (перша половина XX ст.) ІНМ Гринчук І. «Тернопіль і Тернопілля в історії та культурі України і світу, 2012 | 3 | 2012 |