Підписатись
Гринчук Ірина Павлівна
Гринчук Ірина Павлівна
Інші іменаIryna Hrynchuk, https://orcid.org/0000-0001-5383-8665
Кандидат педагогічних наук, доцент Тернопільського національного педагогічного університету ім.В
Підтверджена електронна адреса в tnpu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Проблеми музичного мислення: теорія і методика розвитку. Діалектика музичного логосу та ейдосу: Навчально-методичний посібник
І Гринчук, О Бурська
Тернопіль: Підручники і посібники, 127-149, 2008
762008
Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів.
ОМ Серняк
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2008
242008
Формування майбутнього вчителя музики: Репродукція чи творення?
ІП Гринчук
Рідна школа, 26-28, 2000
172000
Художня комунікація в площині мистецької освіти: теорія, практика, інновації
НМ Лупак
152019
Розвиток музично-педагогічної думки в Галичині (кінець ХIX–перша половина ХХ ст.): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
ЛЙ Проців
К, 1999
151999
Формування музично-аналітичних умінь майбутнього вчителя музики
ІП Гринчук
Дис.... канд. пед. наук, 1997
141997
Інноваційний підхід до організації слухання музики
І Гринчук
Мистецтво та освіта 4, 13-16, 2004
132004
Педагогічні умови прилучення молодших школярів до духовних цінностей на уроках музики.
ЛД Ороновська
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2006
112006
Фортепіано (1–12 класи)
Л Масол, І Гринчук
Програми з профільних предметів для спеціалізованих шкіл музичного профілю …, 2009
62009
До проблеми опанування навчально-виконавським репертуаром (на прикладі творчості Богдани Фільц)
БАМ Гринчук І.П.
Молодь і ринок., С. 20 – 24, 2008
62008
До творчого 20-ліття квартет «Акорд»–гордість факультету мистецтв ТНПУ ім. В. Гнатюка–створив прекрасне свято пісні. Офіційний сайт ТНПУ ім
І Гринчук
В. Гнатюка, 2017
52017
Музична освіта в Україні: історико-регіональний аспект
І Гринчук
Мистецтво та освіта, 11-15, 2013
52013
Ідеї музично-естетичного виховання у галицьких педагогічних виданнях (кінець ХІХ–початок ХХ ст.)
ЛЙ Проців
Рідна школа, 73-75, 1999
51999
Бандура харківського типу у контексті вдосконалення конструкції інструмента
ДВ Губ’як
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2014
42014
Імпровізація як складова традиційного та академічного бандурного виконавства
ДВ Губ’як
ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012
42012
Інтерпретація музики (виконавсько-педагогічний аспект)
ІП Гринчук
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2001
42001
Forming the Students of Humanitaries’ Emotional Intellect: Comparative, Methodological and Experimental Aspects
I HRYNCHUK
Мистецтво та освіта: науково-педагогічний журнал, . С. 53 – 56, 2020
32020
Професійно-фахова підготовка вчителя іноземної мови для нової української школи
ОМ Серняк
Дрогобицький державний педагогічний університет імені І. Франка, 2019
32019
Зв’язок традицій та інновацій у змісті курсу історії української музичної педагогіки
І Гринчук
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 1999
31999
Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій
Л Проців
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2020
22020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20