Підписатись
Сокол Поліна Миколаївна / Polina Sokol / Сокол Полина Николаевна
Сокол Поліна Миколаївна / Polina Sokol / Сокол Полина Николаевна
ДНУ ім. О.Гончара, факультет економіки, Oles Honchar Dnipro National University
Підтверджена електронна адреса в dnu.dp.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Digital-маркетинг як сучасний засіб просування товарів та послуг
СЮ Хамініч, ПМ Сокол, АД Бабіч
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, 45-50, 2019
262019
Маркетингова комунікаційна політика як складова маркетингової діяльності підприємств
СЮ Хамініч, КВ Мартиросова, ПМ Сокол
Економічний простір, 250-259, 2016
112016
Формування асортиментної політики суб’єкта господарювання у сучасних умовах
ЧАА Сокол П.М., Хамініч С.Ю.
Економічний науково-практичний журнал «Причорноморські економічні студії …, 2020
10*2020
Дослідження маркетингового комунікаційного ринку України для сільськогосподарських підприємств
ПМ Сокол, КВ Мартиросова
Ефективна економіка, 2016
102016
Формування іміджу промислового підприємства
ПМ Сокол, КВ НЕМИКІНА
Крымский экономический вестник 1 (3), 227-229, 2013
102013
Аромамаркетинг як стимул реакції покупців на сприйняття товару
ПМ Сокол, ОІ Кухарчук
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Економіка, 63-72, 2016
82016
Трансформація механізму маркетингу українських підприємств у сучасному бізнес–середовищі
ПМ Сокол, СЮ Хамініч
Дніпро: Вид-во «НоваІдеологія, 2022
62022
Формування конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в сучасних умовах господарювання
ПМ Сокол, ОР Радченко
Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і …, 2016
62016
Теоретичні основи формування механізму маркетингу підприємства
ПМ Сокол
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2016
52016
Управління просуванням товарів промислового призначення на зовнішніх ринках
ПМ Сокол, ММ Недзельська
Економіка і регіон, 25-30, 2015
52015
Digital - маркетинг як сучасний засіб просування товарів та послуг
Б Хамініч, Сокол
Науково-виробничий журнал «Держава та регіони», Серія : Економіка та …, 2019
3*2019
Аналіз та перспективи розвитку кондитерської галузі України
ПМ Сокол, ВС Сахарова
Вісник сумського національного аграрного університету серія «Економіка і …, 2011
32011
Оцінка факторів успіху логістичних компаній у сучасному бізнес-середовищі
СЮ Хамініч, ПМ Сокол, СМ Гордійчук
Бізнес Інформ, 187-192, 2023
22023
Освітній потенціал в контексті маркетингу освіти
СЮ Хамініч, ПМ Сокол, ЛМ Курбацька
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2020
22020
Формування товарної стратегії на підприємстві
ПМ Сокол, ГВ Петриченко
Држава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, 140-143, 2011
22011
Маркетингове дослідження конкурентоспроможності послуг зв’язку мобільних операторів України
ПМ Сокол, ГО Гребеньова
Економічний простір.–2009.-ғ 27, 2009
22009
Емпіричний аналіз соціально-економічних детермінант розвитку сільських і селищних територіальних громад
В Пилипенко, Н Пилипенко, С Хамініч, П Сокол
12022
Особливості проведення портфельного аналізу підприємства (на прикладі ТOВ «Сiнергiя Груп»)
ПМ Сокол, ОО Хітько
Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, 122-130, 2021
12021
Актуальність стимулювання збуту на підприємстві
ПМ Сокол, АО Мовчан
Організаційний комітет, 2021
12021
Оцінка асортиментного портфеля (в ритейлі ТОВ «Простор»)
ТС Дронова, ПМ Сокол, ОБ Півоварова, ТС Шевченко
" Видавничий дім" Інтернаука", 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20