Феномен Моисея в музыкальном искусстве. Часть 1. «Моисей» Дж.Россини и «Моисей» Н.Паганини СА Серенко Проблеми сучасності: мистецтво, культура, педагогіка: зб.наук.праць …, 2014 | 1 | 2014 |
Валентина Балон-Рымашевская и виолончельная школа в Одессе С Серенко Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені АВ Нежданової, 377-388, 2013 | 1 | 2013 |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В КЛАСІ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСТВА SO Serenko Музичне мистецтво і культура 2 (30), 337-355, 2020 | | 2020 |
Дистанционное обучение в классе концертмейстерства СА Серенко Музичне мистецтво і культура 30 (2), 337-355, 2020 | | 2020 |
«Феномен Моисея в музыкальном искусстве. Часть 2.«Моисей» Дж. Россини, Н. Паганини, Н. Паганини-Л. Сильва S Serenko Музичне мистецтво і культура, 159-169, 2014 | | 2014 |
Компаративное музыкознание в системе музыкально-теоретических дисциплин СА Серенко Проблеми сучасності: мистецтво, культура, педагогіка/ Луганська державна …, 2013 | | 2013 |
Рахиль Исааковна Ойгензихт: у истоков одесской концертмейстерской школы С Серенко Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені АВ Нежданової, 360-371, 2013 | | 2013 |
„Die Kunst der Fuge“ von J.S.Bach: Das geheimnis des autorenvorhabens und die neue interpretation der komposition des zyklus S Serenko Й.С.Бах та його епоха в історії світової музичної культури. 3, 31-40, 2003 | | 2003 |
«Мистецтво фуги» Й.С.Баха: таємниця авторського задуму та нова інтерпретація композиції циклу СО Серенко Музичне виконавство: Науковий вісник 18, 123-133, 2001 | | 2001 |
Текстологічні проблеми «Мистецтва фуги» Й.С.Баха: факти і гіпотези СО Серенко Київське музикознавство. Текст музичного твору: практика і теорія 7, 201-210, 2001 | | 2001 |
Інтерпретаційні аспекти “Мистецтва фуги” Й.С.Баха СО Серенко Міжнародна наукова конференція “Музичне виконавство на рубежі століть”, Київ, 2000 | | 2000 |
Текстологічні проблеми “Мистецтва фуги” Й.С.Баха. Першоджерела та наукові концепції СО Серенко Всеукраїнська науково-практична конференція “Текст музичного твору: практика …, 2000 | | 2000 |
От риторического высказывания к поэтическому прочтению: опыт приобщения к образцам мирового музыкального искусства СА Серенко Международная научно-практическая конференция «Молодёжь третьего тысячелетия …, 2000 | | 2000 |
Заповіт великого майстра: новий погляд на композицію «Мистецтва фуги» Й.С.Баха СО Серенко Всеукраїнська науково-практична конференція "Й.С.Бах та його епоха в історії …, 2000 | | 2000 |
Дослідження клавірної музики Й.С.Баха в аспекті сучасного музикознавства СО Серенко УІІ Всеукраїнська наково-практична конференція «Духовне зростання нації в …, 2000 | | 2000 |
Риторичний принцип ампліфікації як одна з композиційних засад циклу «Мистецтво фуги» Й.С.Баха СО Серенко Всеукраїнська науково-теоретична конференція «Молоді музикознавці України. Київ, 2000 | | 2000 |
Інтерпретація “Мистецтва фуги” Й.С.Баха у музично-риторичному аспекті СО Серенко Музичне виконавство. Науковий вісник 8, 114-125, 2000 | | 2000 |
Від риторичного питання – до музикологічної проблеми СО Серенко Духовність і художньо-естетична культура, 575-581, 2000 | | 2000 |
Роль симметрии в композиции цикла «Искусство фуги» И.С.Баха СА Серенко Музичне мистецтво і культура 1, 112-123, 2000 | | 2000 |
Таємниця «Мистецтва фуги» Й.С.Баха та її розкриття у ХХ столітті СО Серенко П'ята міжнародна науково-практична конференція «Духовність і проблеми …, 1999 | | 1999 |