МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ МАРІЇ МОНТЕССОРІ О Сторонська Молодь і ринок, 121, 2010 | 11 | 2010 |
Педагогічна спадщина М ОС Сторонська Монтессорі у дослідженнях вітчизняних і зарубіжних вчених: дис.… канд. пед …, 0 | 5 | |
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ОС Сторонська Науковий вісник Чернівецького університету: Германська філологія, 263-265, 2014 | 4 | 2014 |
Особливості професійної діяльності педагога в умовах цифрової трансформації освіти ОС Сторонська Академічні візії, 2023 | 3 | 2023 |
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВІДЕНСЬКІЙ ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ ОС Сторонська Zbiór artykułów naukowych recenzowanych., 55, 2020 | 3 | 2020 |
Praktychna pidhotovka maibutnikh uchyteliv u systemi vyshchoi osvity Nimechchyny [Practical training of future teachers in the system of higher education in Germany] O Storonska Youth and market 2, 38-42, 2018 | 3 | 2018 |
The Deutsch. info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study O Storonska, H Palytsya, M Vorobel, N Horodetska, N Havryshkiv, ... International Journal of Emerging Technologies in Learning (Online) 18 (10), 250, 2023 | 2 | 2023 |
ІНТЕРАКТИВНІ ТА КОМУНІКАТИВНІ ПРОЦЕСИ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ОС Сторонська Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2015 | 2 | 2015 |
РЕЦЕПЦІЯ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ КОНЦЕПЦІЇ М. МОНТЕССОРІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ О Сторонська Молодь і ринок, 166-170, 2012 | 2 | 2012 |
Проблема особистісної активності дитинидошкільника та шляхи її оптимізації у системі Марії Монтессорі ОС Сторонська Наукові записки.–К.: Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 197-204, 2010 | 2 | 2010 |
Принципи побудови сучасного цифрового освітнього середовища ОС Сторонська Академічні візії, 2024 | 1 | 2024 |
Функційні особливості електронного посібника як засобу навчання іноземної мови ОС Сторонська, ММ Воробель Академічні візії, 2023 | 1 | 2023 |
ЗМІСТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НІМЕЧЧИНІ О Сторонська Актуальнi питання гуманiтарних наук 50, 408-413, 2022 | 1 | 2022 |
КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т. ЛІТТА О Сторонська Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2015 | 1 | 2015 |
РУХ ЗА ВИХОВАННЯ ЧЕРЕЗ МИСТЕЦТВО ЯК НАПРЯМ НІМЕЦЬКОЇ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ О Сторонська Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 260-265, 2014 | 1 | 2014 |
Концептуальні засади конструювання сучасних навчальних посібників з іноземної мови ОС Сторонська, ОР Хлян Академічні візії, 2023 | | 2023 |
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ О Сторонська, М Воробель Молодь і ринок, 72-76, 2023 | | 2023 |
DER PÄDAGOGISCHE FACHWORTSCHATZ DES DEUTSCHEN IN ZEITEN DER COVID-19-PANDEMIE: EINE ONOMASIOLOGISCHE ANALYSE H Palytsya, O Storonska Studies about Languages 40, 49-60, 2022 | | 2022 |
ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ НІМЕЧЧИНИ О Сторонська НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П …, 2022 | | 2022 |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ О Сторонська Modern science: innovations and prospects, 408-411, 2022 | | 2022 |