Підписатись
Оксана Сторонська Oksana Storonska
Назва
Посилання
Посилання
Рік
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ МАРІЇ МОНТЕССОРІ
О Сторонська
Молодь і ринок, 121, 2010
112010
Педагогічна спадщина М
ОС Сторонська
Монтессорі у дослідженнях вітчизняних і зарубіжних вчених: дис.… канд. пед …, 0
5
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
ОС Сторонська
Науковий вісник Чернівецького університету: Германська філологія, 263-265, 2014
42014
Особливості професійної діяльності педагога в умовах цифрової трансформації освіти
ОС Сторонська
Академічні візії, 2023
32023
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВІДЕНСЬКІЙ ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ
ОС Сторонська
Zbiór artykułów naukowych recenzowanych., 55, 2020
32020
Praktychna pidhotovka maibutnikh uchyteliv u systemi vyshchoi osvity Nimechchyny [Practical training of future teachers in the system of higher education in Germany]
O Storonska
Youth and market 2, 38-42, 2018
32018
The Deutsch. info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study
O Storonska, H Palytsya, M Vorobel, N Horodetska, N Havryshkiv, ...
International Journal of Emerging Technologies in Learning (Online) 18 (10), 250, 2023
22023
ІНТЕРАКТИВНІ ТА КОМУНІКАТИВНІ ПРОЦЕСИ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
ОС Сторонська
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2015
22015
РЕЦЕПЦІЯ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ КОНЦЕПЦІЇ М. МОНТЕССОРІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
О Сторонська
Молодь і ринок, 166-170, 2012
22012
Проблема особистісної активності дитинидошкільника та шляхи її оптимізації у системі Марії Монтессорі
ОС Сторонська
Наукові записки.–К.: Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 197-204, 2010
22010
Принципи побудови сучасного цифрового освітнього середовища
ОС Сторонська
Академічні візії, 2024
12024
Функційні особливості електронного посібника як засобу навчання іноземної мови
ОС Сторонська, ММ Воробель
Академічні візії, 2023
12023
ЗМІСТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НІМЕЧЧИНІ
О Сторонська
Актуальнi питання гуманiтарних наук 50, 408-413, 2022
12022
КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т. ЛІТТА
О Сторонська
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2015
12015
РУХ ЗА ВИХОВАННЯ ЧЕРЕЗ МИСТЕЦТВО ЯК НАПРЯМ НІМЕЦЬКОЇ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
О Сторонська
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 260-265, 2014
12014
Концептуальні засади конструювання сучасних навчальних посібників з іноземної мови
ОС Сторонська, ОР Хлян
Академічні візії, 2023
2023
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ
О Сторонська, М Воробель
Молодь і ринок, 72-76, 2023
2023
DER PÄDAGOGISCHE FACHWORTSCHATZ DES DEUTSCHEN IN ZEITEN DER COVID-19-PANDEMIE: EINE ONOMASIOLOGISCHE ANALYSE
H Palytsya, O Storonska
Studies about Languages 40, 49-60, 2022
2022
ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ НІМЕЧЧИНИ
О Сторонська
НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П …, 2022
2022
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
О Сторонська
Modern science: innovations and prospects, 408-411, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20