Підписатись
Ірина Корман Iryna Korman
Ірина Корман Iryna Korman
викладач маркетингу, Уманський національний університет садівництва
Підтверджена електронна адреса в udau.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинговий аналіз фармацевтичного ринку України
ОГ Пенькова, ІІ Корман, ОВ Семенда
Інвестиції: практика та досвід, 16-23, 2022
20*2022
Маркетингове дослідження ринку молока та молочних продуктів України
ІІ Корман, ВА Лементовська, ОВ Семенда
Економіка та держава, 62-68, 2022
20*2022
Сучасний стан та перспективи розвитку вітчизняного ринку риби та рибопродуктів
ІІ Корман
Підприємництво та інновації, 49-54, 2020
14*2020
Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів
ДК Семенда, ДК Семенда, ІІ Корман, ИИ Корман, ОВ Семенда, ...
12*2021
Аналіз вітчизняного ринку риби та морепродуктів і факторів, що визначають поведінку споживачів на цьому ринку
ІІ Корман
ВНТУ, 2012
10*2012
Інструменти лідогенерації в цифровому маркетингу для формування попиту споживачів
ОВ Семенда, ІІ Корман
Ефективна економіка, 2023
92023
Оцінка кон'юнктури та споживчих переваг на ринку сиру України
ДК Семенда, ІІ Корман, ОВ Семенда
Агросвіт, 77-88, 2022
9*2022
Prospects for the market turnover of agricultural land in Ukraine
M Koroteyev, I Korman, O Manziy, O Semenda
Problems and Perspectives in Management, 344-354, 2017
8*2017
Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції
РП Мудрак, ЮА Цимбалюк, ІІ Корман
Актуальні проблеми економіки, 69-84, 2016
8*2016
Методика проведення маркетингових досліджень поведінки споживачів у віртуальному середовищі
О Семенда, І Корман
Věda a perspektivy, 2022
7*2022
Удосконалення цінової політики підприємств по переробці риби та морепродуктів
ІІ Корман
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних …, 2015
72015
Маркетингове дослідження каналів розподілу
І Корман, О Семенда, Н Осадчук
Економіка та суспільство, 2021
52021
Стан іноземного інвестування в Україні
Ю Цимбалюк, І Корман, О Ролінський
Економіка та суспільство, 2021
42021
Формування попиту та стимулювання збуту на вітчизняному ринку рибної продукції
ІІ Корман, ОВ Семенда, ВІ Гаєнко
Підприємництво та інновації, 19-26, 2021
32021
Developing a marketing strategy to improve the market activities of agricultural and processing enterprises, using the policy of" Goodvalley" as an example.
O Penkova, V Lementovska, D Sokovnina, I Korman, O Semenda
32021
Взаємозв’язок цінової політики, цінової стратегії і цінової тактики
ІІ Корман
Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного …, 2012
22012
МОДЕЛЬ ВПЛИВУ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ БІЗНЕСУ
ОВ Семенда, ІІ Корман
Підприємництво та інновації, 66-71, 2024
12024
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ГІПОТЕЗ В МАРКЕТИНГУ
ОГ Пенькова, ІІ Корман, ОВ Семенда
Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, 42-48, 2021
12021
Вибір ефективної цінової стратегії підприємства, що займається переробкою риби та морепродуктів
ВЛ Корінєв, ІІ Корман
Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності, 136-141, 2013
12013
Маркетингове дослідження українського ринку харчових продуктів
ІІ Корман
Харків: ХНТУСГ, 2011
12011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20