Юлія Чала, Ю.В. Чала, Юлия Чалая, Yuliya Chala
Юлія Чала, Ю.В. Чала, Юлия Чалая, Yuliya Chala
Українська академія банківської справи НБУ (Ukrainian Academy of Banking of the NBU)
Подтвержден адрес электронной почты в домене uabs.edu.ua - Главная страница
НазваниеПроцитированоГод
Через терни до зірок: труднощі перекладу художніх творів. Для студентів перекладацьких факультетів вищих навчальних закладів: навчальний посібник
ТЄ Некряч, ЮП Чала
Вінниця: Нова книга, 2008
362008
Вікторіанська доба в українському художньому перекладі: монографія
Т Некряч, Ю Чала
Kondor, 2013
112013
Відтворення культурно-маркованих знаків Вікторіанської доби в українських перекладах
ЮП Чала
Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, 2006
92006
Соціальна відповідальність підприємств як основа інноваційного розвитку сучасної економіки
ЮВ Чала
Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 275-285, 2014
72014
Міжнародні фінанси
ІІ Д'яконова, ИИ Дьяконова, МІ Макаренко, М Макаренко, ФО Журавка, ...
Центр учбової літератури, 2013
62013
Ринок страхування життя в Україні: тенденції та європейський досвід
ЮВ Чала
Режим доступу: http://archive. nbuv. gov. ua/portal/chem_biol/Vsnau/2011_1 …, 2011
52011
Євразійські перспективи розвитку банківських систем
ОМ Костюк, АН Костюк, МІ Макаренко, М Макаренко, ІІ Д'яконова, ...
Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010
52010
Світові сучасні тенденції обрання об’єктів інвестування: нетрадиційні інвестиції
ЮВ Чала, ТВ Щербакова
Економіка. Управління. Інновації, 2013
42013
EuroAsian perspectives of the banking systems development
OM Kostiuk, LI Khomutenko
Virtus Interpress, 2011
42011
Менеджмент для магистров
СН Козьменко, АА Епифанов
" Университетская книга", 2003
42003
Оцінка ефективності маркетингової діяльності ТНК
ЮВ Чала
Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 287-297, 2014
32014
Модель особистісного досвіду психолога
ЮМ Чала
Психологический журнал 2 (6), 23, 1981
31981
Соціальна реклама як різновид усвідомленого впливу на соціум
ЮВ Чала
Вісник Сумського національного аграрного університету. Фінанси і кредит, 173-184, 2013
22013
Соціальна реклама як інструмент усвідомленого впливу на соціум
ЮВ Чала
Економіка. Управління. Інновації, 2013
22013
Формування національного бренду України в контексті інтеграції до світової економічної спільноти
ЮВ Чала, ОО Расторгуєва, ДІ Кузнєцова
Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2011
22011
Реалія і культурно маркований знак: термінологічні аспекти перекладознавства
Ю Чала
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2010
22010
Переклад культурно-маркованих поетонімів: соціо-семіотичний підхід
ЮП Чала
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 215-217, 2005
22005
Проблеми та механізми боротьби з підробками товарної продукції в міжнародному маркетингу
ЮВ Чала, ОВ Кокотіна, ВС Матвійчук
Економіка. Управління. Інновації, 2013
12013
Проблеми та механізми боротьби з підробками товарної продукції в міжнародному маркетингу
ЮВ Чала, ОВ Кокотіна, ВС Матвійчук
Економіка. Управління. Інновації, 2013
12013
Евроинтеграционные тенденции в сфере образования
ЮВ Чала
Бизнес информ, 92-94, 2012
12012
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20