Підписатись
Марія Ярко
Марія Ярко
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Підтверджена електронна адреса в drohobych.net - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Естетика романтизму та романтичні традиції в українській музичній культурі ХХ століття: проблеми інтерпретації
М Ярко
Романтизм у культурній генезі: Збір. мат-лів міжнар. конф.„Німецький …, 1998
91998
Інструментальна творчість Василя Барвінського в герменевтичному полі сучасної музикознавчої думки:[монографія]/Марія Іванівна Ярко
М Ярко
Дрогобич: Видавничий відділ ДДПУ ім. І. Франка, 2013
62013
Парадигма етнонаціональної ідентичності української музичної творчості як пріоритетна дослідницька проблема сучасного вітчизняного музикознавства
МІ Ярко
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2013
52013
Українська народнопісенна традиція як концентрація ментальних утворень (епістемологічний аналіз)
М Ярко
Народна творчість та етнографія, 2010
42010
Художньо-стильові особливості українського музичного модерну в соціокультурному контексті «фази європеїзації»
М Ярко
Студії мистецтвознавчі, 2011
32011
Алгоритми постмодерної музикознавчої свідомості та епістемологія світу музики: методологія питання
М Ярко
Студії мистецтвознавчі, 2010
22010
Феномен творчості Мирослава Скорика в контексті освітньо-професійних програм з музичного мистецтва
Ю Попов, М Ярко
Молодь і ринок, 2021
12021
Аналіз музичних творів у версії герменевтики музичного тексту
М Ярко, М Каралюс
12020
МЕТОДОЛОГЕМА СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО МУЗИКОЗНАВСТВА ЯК НАУКОВЇ СИСТЕМИ: ПОСТМОДЕРНИЙ ДИСКУРС МЕТОДОЛОГУВАННЯ
М ЯРКО
Fundamental And Applied Researches: Contemporary Scientifical and practical …, 2017
12017
Герменевтична рецепція та епістемологічне дослідження категорії стилю
М Ярко
Студії мистецтвознавчі, 20-30, 2011
12011
Онтологія знання та епістемологія світу музики: знаннєві орієнтири сучасного теоретичного музикознавства
МІ Ярко
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2011
12011
Сучасна методологічна модель інтерпретації персоніфікованого внеску визначних композиторів межі XIX-XX століть у формування національної самосвідомості української музичної …
М Ярко
Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії, 270-274, 2011
12011
ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ОМУЗИЧЕННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ В ЖАНРОВИХ ФОРМАХ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОЇ ЛІРИКИ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ)
М Ярко, А Мельник, Є Шуневич
Молодь і ринок, 113-119, 2023
2023
ЕПІСТЕМОЛОГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ В ОСВІТНІЙ КОМПОНЕНТІ СУЧАСНОГО СИСТЕМАТИЧНОГО МУЗИКОЗНАВСТВА
МІ Ярко
МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ, 67, 2021
2021
АРХІТЕКТОНІКА СВІТУ МУЗИКИ: ГЕРМЕНЕВТИЧНА РЕЦЕПЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ КОНСТРУКТІВ ЇЇ ІНВАРІАНТУ
М ЯРКО
Kolegium redakcyjne: dr hab., prof. I. Zymomrya; dr hab., prof. M. Zymomrya …, 2019
2019
Алгоритми аналізу етнонаціональної ідентичності української музичної творчості як філософсько-методологічна проблема
М Ярко
Проблеми гуманітарних наук. Серія Філософія, 2017
2017
Звукові ідеї новітнього музичного мистецтва: на матеріалі концертної програми Авангардна (і не тільки) фортепіанна музика ХХ ст. у виконанні О. Стрілецької та С. Позднишевої
В Кавецька, М Ярко
Молодь і ринок, 26-30, 2017
2017
Сучасні епістемологічні (знаннєві) та теоретичні основи загальної музичної освіти
МІ Ярко
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2012
2012
Каузальний та іменантний чинники модернізації загальної музичної освіти в Україні на межі ІІ–ІІІ тисячоліть
М Ярко
Молодь і ринок, 90-94, 2012
2012
ПСИХОЛОГІЯ МУЗИКИ І МУЗИЧНА ПСИХОЛОГІЯ: ПРОБЛЕМОЛОГІЯ ПИТАННЯ
М ЯРКО
ВАК.–2000.–№ 3). З 2004 р. виходять за серійним принципом: філософія і …, 2010
2010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20