Підписатись
Заріна Охріменко
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Професійне самовизначення учнівської молоді в умовах освітнього округу
ЛА Гуцан, ОЛ Морін, ЗВ Охріменко, ОМ Пархоменко, ЛІ Гриценок, ...
Друкарня Мадрид, 2016
19*2016
Виховні профорієнтаційні технології як умова ефективного професійного самовизначення старшокласників
ЗВ Охріменко
Профорієнтація: стан і перспективи розвитку, 81-82, 2020
62020
Проблема удосконалення системи професійної орієнтації старшокласників у контексті вимог сьогодення
ЗВ Охріменко
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 88-100, 2016
62016
Військово-патріотичне виховання дітей та учнівської молоді в системі освіти України: стратегічні напрями
ІД Бех, КО Журба, ЛВ Канішевська, ОА Комаровська, ОВ Литовченко, ...
НАІР, 2023
52023
Усвідомлення учнями значущості професійно-ціннісних орієнтації до трудової діяльності: результати дослідження
ЗВ Охріменко
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді 2 (24), 72-88, 2020
42020
Виховання ціннісного ставлення молодших школярів до праці у сім’ї як педагогічна проблема
ЗВ Охріменко
СУЧАСНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС: СУТНІСТЬ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, 188, 2017
42017
Виховання ціннісного ставлення до праці молодших школярів у процесі взаємодії батьків та вчителів
ЗВ Охріменко
Virtus, 115-118, 2019
32019
Хортинг як система професійного виховання та самовиховання учнів
З Охріменко
Теорія і методика хортингу, 110-116, 2014
32014
Виховний профорієнтаційний потенціал хортингу у формуванні професійної самовимогливості у старшокласника
З Охріменко
Теорія і методика хортингу, 174-181, 2014
32014
Побудова кар’єри: навчально-методичний посібник
ОВ Мельник, ОЛ Морін, ЛА Гуцан, ІІ Ткачук, ОМ Пархоменко, ...
Імекс-ЛТД, 2014
32014
Ціннісно-орієнтаційні детермінанти професійного самовизначення студентів-психологів
М Кононова
22023
Формування професійно-ціннісних орієнтацій учнів до трудової діяльності в умовах сучасного освітнього середовища
ЗВ Охріменко, ОЛ Морін, АМ Шевенко, ДО Закатнов, МІ Піддячий
Імекс-ЛТД, 2022
22022
Форми і методи формування професійно-ціннісних орієнтацій учнів до трудової діяльності: методичні рекомендації
ЗВ Охріменко, ОЛ Морін, АМ Шевенко, ГР Вороніна
Імекс-ЛТД, 2022
22022
Теоретико-практичні проблеми сучасної професійної орієнтації учнів: тенденції розв'язання
ЗВ Охріменко, Л Балабуха
Науковий вісник Національного еколого-натуралістичного центру. Серія …, 2020
22020
Трудове виховання молодших школярів в умовах реформування початкової освіти
ЛА Гуцан, ЛІ Гриценок, ОЛ Морін, ЗВ Охріменко
ТОВ «Імекс-ЛТД», 2019
22019
Проблема взаємодії педагогічного колективу і батьківської громадськості у трудовому вихованні учнів: теоретико-прикладний аспект
ЗВ Охріменко
Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасний виховний …, 2018
22018
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
АА Момбек, ОЛ Морін, СМ Мотика, СП Нечай, ВБ Нечерда, ТК Окушко, ...
Інститут проблем виховання НАПН України 2 (20), 2016
22016
Побудова кар’єри: комплекс навчальних програм (9, 17, 35, 70 год.)
ОВ Мельник, ОЛ Морін, ЛА Гуцан, ІІ Ткачук, ОМ Пархоменко, ...
Імекс-ЛТД, 2014
22014
Професійна орієнтація старшокласників: теорія і практика: науково-методичний посібник
ОВ Мельник, ЛА Гуцан, ОЛ Морін, ВВ Синявський, СМ Дятленко, ...
Четверта хвиля, 2009
22009
Мобільність старшокласника як умова його майбутньої конкурентоспроможності на ринку праці
ЗВ Охріменко
ПП Зволейко ДГ 2 (13), 344-352, 2009
22009
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20