Підписатись
Котлярова Юлія Олександрівна
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Перспективи застосування Інтернет-технологій в маркетингових дослідженнях
ЮО Котлярова
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016
12016
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ПРЕДИКАТИВНОЇ АНАЛІТИКИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
БО Тішков, ЮО Котлярова
ББК 65.9 (4УКР) М 77, 244, 2018
2018
Аналіз методів, моделей та алгоритмів персоналізації для розроблення рекомендаційних систем
ЮО Котлярова
ScienceRise, 19-29, 2018
2018
Аналіз інструментів машинного навчання
ОМ Гострик, ЮО Котлярова
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018
2018
Математичні методи персоналізації в контексті застосування рекомендаційних систем в цифровому середовищі
ЮО Котлярова
СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ В УПРАВЛІННІ, 2018
2018
Розвиток Agile-маркетингу в контексті становлення цифрової економіки
ЮО Котлярова
СКЛАД ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОМІТЕТУ, 103, 2017
2017
Емерджентні методи для емерджентної економіки
ВВ Вітлінський, СГ Діордіца, ПВ Захарченко, ММ Іванов, ЛО Кібальник, ...
Видавець Вовчок ОЮ, 2017
2017
НЕЙРОМАРКЕТИНГ: ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В DIGITAL-СЕРЕДОВИЩІ
БО Тішков, ЮО Котлярова
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–8