Лариса Капінус
Лариса Капінус
доцент маркетингу, Національний університет харчових технологій
Підтверджена електронна адреса в nuft.edu.ua
НазваПосиланняРік
Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві
ЛВ Капінус
92008
Використання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємства
НП Скригун, ВА Стеценко, ЛВ Капінус
Формування ринкових відносин в Україні, 153-157, 2011
72011
Інтернет-реклама в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства
ЛВ Капінус
52012
Сутність та систематизація методів встановлення цін в ринкових умовах
ЛВ Капінус, НП Скригун
52011
Оцінка ефективності Інтернет-реклами
ОП Сологуб, ЛВ Капінус
52010
SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства
ЛВ Капінус, ОП Сологуб
52006
Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів
ІВ Савенко, ЛВ Капінус, НП Скригун
Актуальні проблеми економіки, 125-131, 2013
32013
Механізм управління підвищенням продуктивності споживчо-орієнтованого підприємства
ЛВ Капінус
Інвестиції: практика та досвід, 40-44, 2009
32009
Теоретичні основи сучасної концепції продуктивності
ЛВ Капінус, ЛВ Капинус
32007
Види мерчандайзингу: сутність та класифікаційні ознаки
ЛВ Капінус, КЮ Семененко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
22014
Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача
НП Скригун, МВ Кочмарук, ЛВ Капінус
Формування ринкових відносин в Україні, 230-233, 2013
22013
Види електронного маркетингу в діяльності підприємств харчової промисловості
ЛВ Капінус
22012
Особливості маркетингової збутової політики підприємства в мережі Інтернет
ЛВ Капінус, СБ Розумей, КЮ Семененко
Економіка та управління АПК, 68-72, 2014
12014
Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару
НП Скригун, ЛВ Капінус, СО Муковоз
Ukrainian food journal, 91-95, 2012
12012
Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів
ЛВ Капінус
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 113-119, 2010
12010
Оцінка характеру поведінки споживачів
ЛВ Капінус
12008
Оптимізація каналів розподілу та її вплив на підвищення продуктивності підприємства
СБ Розумей, ЛВ Капінус, НП Скригун
12004
Асоціативна диференціація брендів та методи її дослідження
НП Скригун, ЛВ Капінус, ІМ Даценко
Університет митної справи та фінансів, 2019
2019
СТИМУЛИ МАРКЕТИНГУ В МОДЕЛЮВАННІ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВЧОГО РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ
ЛВ Капінус
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ І ЕКОНОМІКИ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, 30, 2017
2017
МОТИВИ КУПІВЕЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩІ
ЛВ Капінус
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ …, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20