Follow
Лариса Капінус
Лариса Капінус
доцент маркетингу, Національний університет харчових технологій
Verified email at nuft.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Оцінка ефективності Інтернет-реклами
ОП Сологуб, ЛВ Капінус
172010
Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві
ЛВ Капінус
142008
Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів
ЛВ Капінус
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 113-119, 2010
122010
Development of electronic banking technologies in Ukraine
L Kapinus, N Skrygun
Економічний часопис-ХХІ, 55-58, 2014
112014
Інтернет-реклама в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства
ЛВ Капінус
112012
Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів
ІВ Савенко, ЛВ Капінус, НП Скригун
Актуальні проблеми економіки, 125-131, 2013
92013
Маркетингова поведінка покупців товарів у маркетплейсі
ЛВ Капінус, НО Лабінська, НП Скригун
82020
Використання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємства
НП Скригун, ВА Стеценко, ЛВ Капінус
Формування ринкових відносин в Україні, 153-157, 2011
82011
Сутність та систематизація методів встановлення цін в ринкових умовах
ЛВ Капінус, НП Скригун
82011
Види мерчандайзингу: сутність та класифікаційні ознаки
ЛВ Капінус, КЮ Семененко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
72014
SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства
ЛВ Капінус, ОП Сологуб
72006
Оценка эффективности интернет-рекламы
АП Сологуб, ЛВ Капинус
Вестник Бердянского университета менеджмента и бизнеса, 10, 2010
62010
Дослідження маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку
ЛВ Капінус, ВО Бикова, ІВ Ніколаєнко
52019
Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв)
ЛВ Капінус
ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00. 04/ЛВ Капінус, 2014
52014
Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача
НП Скригун, МВ Кочмарук, ЛВ Капінус
Формування ринкових відносин в Україні, 230-233, 2013
52013
Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару
НП Скригун, ЛВ Капінус, СО Муковоз
Ukrainian food journal, 91-95, 2012
52012
Механізм управління підвищенням продуктивності споживчо-орієнтованого підприємства
ЛВ Капінус
Інвестиції: практика та досвід, 40-44, 2009
52009
Оцінка характеру поведінки споживачів
ЛВ Капінус
52008
Теоретичні основи сучасної концепції продуктивності
ЛВ Капінус
52007
Інтеграція поведінкової економіки з маркетинговою наукою
ЛВ Капінус, НП Скригун, СА Бакуліна
32019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20