Іноземна мова ЮВ Руднік, ОВ Лобода, ІВ Плужник Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016 | 13 | 2016 |
Актуалізація проблеми застосування інноваційних технологій у навчанні іноземних мов Ю Руднік Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського …, 2014 | 10 | 2014 |
Впровадження методики предметно-мовного інтегрованого навчання: за і проти (світовий досвід) Ю Руднік Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього …, 2013 | 10 | 2013 |
Методика предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL): світовий досвід Ю Руднік Міжнар. наук.-практ. конф. «Педагогіка та психологія: проблеми науки та …, 2013 | 10 | 2013 |
Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов ЮВ Руднік , Київ. 2018, 0 | 7 | |
Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов Ю Руднік Вісник психології і педагогіки, 2014 | 5 | 2014 |
Навчання іноземних мов у школах Швеції: організаційний дискурс Ю Руднік Імідж сучасного педагога, с. 33-36, 2013 | 4 | 2013 |
The use of the Metaverse studio application in foreign language teaching as an innovative AR technology ЮВ Руднік Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 40-49, 2023 | 3 | 2023 |
Структура змісту професійної підготовки вчителів початкової школи у Фінляндській республіці: традиції та інновації ОВ Котенко, ЮВ Руднік Молодий вчений 50 (10.2), 32-36, 2017 | 3 | 2017 |
Моделювання процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов ОВ Котенко, ЮВ Руднік Імідж сучасного педагога, 34-38, 2016 | 3 | 2016 |
Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов ЮВ Руднік Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи: матер. Міжнар …, 2015 | 3 | 2015 |
Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов ЮВ Руднік Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2018 | 2 | 2018 |
Модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов: технологізація процесу ЮВ Руднік Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету …, 2018 | 2 | 2018 |
Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов ЮВ Руднік Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки: матер. VІ …, 2016 | 2 | 2016 |
Критеріальний підхід до визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов Ю Руднік Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету …, 2016 | 2 | 2016 |
Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов ЮВ Руднік Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки: матер. V …, 2015 | 2 | 2015 |
Теоретичний аналіз змісту поняття «інноваційні технології» у контексті навчання іноземних мов Ю Руднік «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання» 4 (Додаток 4 до Вип …, 2014 | 2 | 2014 |
Інноваційні технології навчання іноземних мов Ю Руднік Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки: матеріали IV …, 2014 | 2 | 2014 |
Метод контекстно-мовного інтегрованого навчання у школах Фінляндії: організаційний дискурс Ю Руднік Science and Education a New Dimension:Pedagogy and Psychology, с. 59-62, 2013 | 2 | 2013 |
Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови ЮВ Руднік Київський університет імені Бориса Грінченка, Україна, 2022 | 1 | 2022 |