Методика предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL): світовий досвід Ю Руднік Міжнар. наук.-практ. конф. «Педагогіка та психологія: проблеми науки та …, 2013 | 3 | 2013 |
Навчання іноземних мов у школах Швеції: організаційний дискурс Ю Руднік Імідж сучасного педагога, с. 33-36, 2013 | 3 | 2013 |
Моделювання процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов ОВ Котенко, ЮВ Руднік Імідж сучасного педагога, 34-38, 2016 | 2 | 2016 |
Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання на уроках іноземних мов ЮВ Руднік Вісник психології і педагогіки, 2015 | 2 | 2015 |
Актуалізація проблеми застосування інноваційних технологій у навчанні іноземних мов Ю Руднік Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського …, 2014 | 2 | 2014 |
Впровадження методики предметно-мовного інтегрованого навчання: за і проти (світовий досвід) Ю Руднік Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього …, 2013 | 2* | 2013 |
Сутність феномену cool Japan [クールジャパン] як м'якої сили Ю Руднік Мовні і концептуальні картини світу, 289-294, 2013 | 1 | 2013 |
Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов Р Ю. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, с. 283-289, 2018 | | 2018 |
Модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов: технологізація процесу Р Ю. Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету …, 2018 | | 2018 |
ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГА У ЗМІСТІ СПЕЦКУРСУ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ» ОВ Котенко, ЮВ Руднік Педагогічна освіта: Теорія і практика, 2017 | | 2017 |
СТРУКТУРА ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФІНЛЯНДСЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ ОВ Котенко, ЮВ Руднік Young 50 (10.2), 2017 | | 2017 |
Іноземна мова (німецька) з методикою навчання АВ Соломаха, ЮВ Руднік Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017 | | 2017 |
Англійська мова за професійним спрямуванням ЮВ Руднік Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017 | | 2017 |
Іноземна мова з методикою навчання ЛВ Петрик, ЮВ Руднік Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017 | | 2017 |
Сучасна англійська мова з практикумом ЛВ Петрик, ОІ Ситник, ОВ Лобода, ЮВ Руднік, ІВ Плужник, ... Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017 | | 2017 |
Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі ОВ Котенко, ЮВ Руднік Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016 | | 2016 |
Іноземна мова ЮВ Руднік, ОВ Лобода, ІВ Плужник Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016 | | 2016 |
Іноземна мова з методикою навчання ОІ Ситник, ОВ Лобода, ЮВ Руднік, ІВ Плужник Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016 | | 2016 |
Критеріальний підхід до визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов Ю Руднік Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету …, 2016 | | 2016 |
Сучасна англійська мова з практикумом ЮО Лабунець, ОІ Ситник, ЛВ Петрик, ЮВ Руднік, ІВ Плужник Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016 | | 2016 |