Підписатись
Олег Володимирович Ковальчук
Олег Володимирович Ковальчук
Інші іменаОлег Ковальчук, О. Ковальчук, Oleg Kovalchuk
Доцент кафедри маркетингу, Луцький національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Планування та організування маркетингової діяльності підприємств: монографія
ВО Морохова, ОВ Ковальчук
Луцьк: ЛДТУ, 2006
202006
Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингового забезпечення діяльності підприємства
НВ Герасимяк, ОВ Ковальчук, ВВ Даценко
Економіка та управління підприємствами, 331-336, 2018
132018
Управління постачанням цукрового виробництва
ВЛ Загоруйко, ОВ Ковальчук
Економічний форум, 33-38, 2014
82014
Місце маркетингових ризиків в системі управління інноваційною діяльністю підприємства
О Ковальчук, І Лорві
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи, 172-173, 2020
42020
Entrepreneurial initiative as a factor for the development of the innovation activity of country enterprises
OI Kryvovyazyuk Igor, Kovalska Liubov, Gudz Petro, Kovalchuk Oleg, Pavliuk ...
Academy of Entrepreneurship Journal 25 (4), 2019
4*2019
Проблеми забезпечення синергії засобів інтернет-комунікацій при просуванні освітніх послуг
ОВ Ковальчук, СЯ Войтович, НВ Герасимяк
Економічний форум, 180-184, 2018
32018
Просування освітньої послуги у соціальній мережі Facebook
ОВ Ковальчук, ІФ Лорві, МІ Волочай
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 134-143, 2017
32017
Інновації у логістичній діяльності підприємства
ОВ Ковальчук
Пинск: Полесский государственный университет, 2015
32015
Теоретичні аспекти управління інноваційною діяльністю у вищих навчальних закладах
О Ковальчук
Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки, 92-96, 2012
32012
Профілактика торгівлі людьми: реалії і перспективи
ОВ Ковальчук, ВА Савицька
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2018
22018
Управління організаційними змінами в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
НМ Буняк, ОВ Ковальчук
Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту, 40-47, 2018
22018
Загальні засади аналізу методів менеджменту
ОВ Ковальчук, ВЛ Загоруйко
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 81-86, 2013
22013
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
В Морохова, О Бойко, О Ковальчук
Економічний форум 1 (1), 38-43, 2023
12023
Маркетингове планування діяльності лісогосподарських підприємств
ОВ Ковальчук, ВМ Божко
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 100-109, 2011
12011
Маркетингові засади інтеграції учасників бурякоцукрового виробництва
ОВ Ковальчук
АгроСвіт, 2008
12008
АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ВИКОРИСТАННЯ ДИДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УСПІШНОГО ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Ю Зіньцьо, І Федоришина, Г Заячковська, О Ковальчук, З Тягунова
Financial and credit activity problems of theory and practice 3 (50), 174-184, 2023
2023
СКЛАДОВІ БРЕНДИНГУ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ
О Ковальчук
Економічний форум 1 (2), 25-29, 2023
2023
СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
ОВ Ковальчук, ІФ Лорві, ОВ Бойко
Економічні науки. Серія" Регіональна економіка", 100-108, 2022
2022
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ПРІОРИТЕТІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ НА ОСНОВІ ОПИТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
СЯ Войтович, ОВ Ковальчук
Економічні науки. Серія" Регіональна економіка", 42-50, 2022
2022
ОСОБЛИВІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
О КОВАЛЬЧУК
Рекомендовано до друку науково-технічною, ГО «Інститут економічних та …, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20