Підписатись
Олег Володимирович Ковальчук
Олег Володимирович Ковальчук
Доцент кафедри маркетингу, Луцький національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Планування та організування маркетингової діяльності підприємств: монографія
ВО Морохова, ОВ Ковальчук
Луцьк: ЛДТУ, 2006
182006
Управління постачанням цукрового виробництва
ВЛ Загоруйко, ОВ Ковальчук
Економічний форум, 33-38, 2014
82014
Формування та реалізація державної інвестиційної політики
ОВ Ковальчук
Проблеми науки, 16-17, 2004
62004
Ресурсний потенціал підприємства: сутність та стратегія використання
Н Богацька, О Ковальчук
Режим доступу: http://rusnauka. com/4_SND_2012/Economics/10_98032. doc. htm, 0
5
Entrepreneurial initiative as a factor for the development of the innovation activity of country enterprises
OI Kryvovyazyuk Igor, Kovalska Liubov, Gudz Petro, Kovalchuk Oleg, Pavliuk ...
Academy of Entrepreneurship Journal 25 (4), 2019
32019
Інновації у логістичній діяльності підприємства
ОВ Ковальчук
Пинск: Полесский государственный университет, 2015
32015
Проблеми реформування державної служби в митних органах
ОВ Ковальчук
СУЧАСНІ АСПЕКТИ МОДЕРНІЗАЦІЇ НАУКИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ, ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ, 45, 2021
12021
Управління організаційними змінами в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
НМ Буняк, ОВ Ковальчук
Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту, 40-47, 2018
12018
Проблеми забезпечення синергії засобів інтернет-комунікацій при просуванні освітніх послуг
ОВ Ковальчук, СЯ Войтович, НВ Герасимяк
Економічний форум, 180-184, 2018
12018
Просування освітньої послуги у соціальній мережі Facebook
ОВ Ковальчук, ІФ Лорві, МІ Волочай
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 134-143, 2017
12017
Загальні засади аналізу методів менеджменту
ОВ Ковальчук, ВЛ Загоруйко
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 81-86, 2013
12013
Маркетингове планування діяльності лісогосподарських підприємств
ОВ Ковальчук, ВМ Божко
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 100-109, 2011
12011
Маркетингові засади інтеграції учасників бурякоцукрового виробництва
ОВ Ковальчук
АгроСвіт, 2008
12008
ЛЮДИНОЦЕНТРИСТСЬКА ПРАВОВА ІДЕОЛОГІЯ В КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
О Ковальчук
Справедливий Закон—найвища суспільна мудрість, 118, 2021
2021
Использование интернет-проектов в формировании коммуникативной компетенции
ОВ Ковальчук
Минский государственный лингвистический университет, 2021
2021
МІСЦЕ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
О Ковальчук, І Лорві
БІЗНЕС, ІННОВАЦІЇ, МЕНЕДЖМЕНТ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, 172-173, 2020
2020
Розвиток підприємства на засадах концепції екологічного маркетингу
ТА Коцко, ОВ Ковальчук
Збірник наукових праць" Сучасні підходи до управління підприємством", 44-58, 2020
2020
Роль и место информационно-коммуникационных технологий на занятиях по аудированию иноязычной речи
ОВ Ковальчук
Минский государственный лингвистический университет, 2020
2020
Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингового забезпечення діяльності підприємства
НВ Герасимяк, ОВ Ковальчук
ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО, 331, 2018
2018
Роль и место различных видов перевода на занятиях по практике устной и письменной речи на І курсе переводческого факультета
ОВ Ковальчук
Минский государственный лингвистический университет, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20