Підписатись
Олег Володимирович Ковальчук
Олег Володимирович Ковальчук
Інші іменаОлег Ковальчук, О. Ковальчук, Oleg Kovalchuk
Доцент кафедри маркетингу, Луцький національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Планування та організування маркетингової діяльності підприємств: Монографія
ВО Морохова, ОВ Ковальчук
Луцьк: ЛДТУ, 2006
192006
Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингового забезпечення діяльності підприємства
НВ Герасимяк, ОВ Ковальчук, ВВ Даценко
Економіка та управління підприємствами, 331-336, 2018
152018
Управління постачанням цукрового виробництва
ВЛ Загоруйко, ОВ Ковальчук
Економічний форум, 33-38, 2014
72014
Потенціал підприємства: сутність та місце у його структурі маркетингової компоненти.
ОВ Ковальчук, ВМ Божко
Економічний форум, 45-49, 2012
62012
Entrepreneurial initiative as a factor for the development of the innovation activity of country enterprises
OI Kryvovyazyuk Igor, Kovalska Liubov, Gudz Petro, Kovalchuk Oleg, Pavliuk ...
Academy of Entrepreneurship Journal 25 (4), 2019
5*2019
Місце маркетингових ризиків в системі управління інноваційною діяльністю підприємства
О Ковальчук, І Лорві
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи, 172-173, 2020
42020
Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу
В Морохова, О Бойко, О Ковальчук
Економічний форум 1 (1), 38-43, 2023
32023
Проблеми забезпечення синергії засобів інтернет-комунікацій при просуванні освітніх послуг
ОВ Ковальчук, СЯ Войтович, НВ Герасимяк
Економічний форум, 180-184, 2018
32018
Інновації у логістичній діяльності підприємства
ОВ Ковальчук
Пинск: Полесский государственный университет, 2015
32015
Теоретичні аспекти управління інноваційною діяльністю у вищих навчальних закладах
О Ковальчук
Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки, 92-96, 2012
32012
Управління організаційними змінами в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
НМ Буняк, ОВ Ковальчук
Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту, 40-47, 2018
22018
Просування освітньої послуги у соціальній мережі Facebook
ОВ Ковальчук, ІФ Лорві, МІ Волочай
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 134-143, 2017
22017
АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ВИКОРИСТАННЯ ДИДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УСПІШНОГО ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Ю Зіньцьо, І Федоришина, Г Заячковська, О Ковальчук, З Тягунова
Financial and credit activity problems of theory and practice 3 (50), 174-184, 2023
12023
Формування стратегічних пріоритетів маркетингової діяльності підприємства на ринку на основі опитування споживачів
СЯ Войтович, ОВ Ковальчук
Економічні науки. Серія" Регіональна економіка", 42-50, 2022
12022
Розвиток підприємства на засадах концепції екологічного маркетингу
ТА Коцко, ОВ Ковальчук
Збірник наукових праць" Сучасні підходи до управління підприємством", 44-58, 2020
12020
Профілактика торгівлі людьми: реалії і перспективи
ОВ Ковальчук, ВА Савицька
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2018
12018
ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЇ ІЗ ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЮ ЕНЕРГЕТИКОЮ
СЯ Войтович, ОО Войтович, ОВ Ковальчук
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2017
12017
Загальні засади аналізу методів менеджменту
ОВ Ковальчук, ВЛ Загоруйко
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 81-86, 2013
12013
Маркетингове планування діяльності лісогосподарських підприємств
ОВ Ковальчук, ВМ Божко
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 100-109, 2011
12011
Маркетингові засади інтеграції учасників бурякоцукрового виробництва
ОВ Ковальчук
АгроСвіт, 2008
12008
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20