Підписатись
Оксана Вячеславівна Пітик
Оксана Вячеславівна Пітик
Вінницький кооперативний інститут, кафедра маркетингу
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві
ЮВ Міронова, ОО Кагляк, ОВ Пітик
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 207-214, 2016
632016
Основи моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств регіону: навч. посібник
ВМ Лисогор, ОМ Мороз, ОВ Пітик
К: Кондор, 2007
172007
Неформалізований аналіз інноваційних механізмів державного регулювання виробництва насіння соняшнику
ВМ Лисогор, ОВ ПІТИК
ВІСНИК, 1138, 2011
122011
Моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств: монографія
ВМ Лисогор, ОВ Пітик, ОМ Мороз
Вінниця: Універсум-Вінниця, 2005
92005
Управління закладами ресторанного господарства, орієнтованими на екологічний напрямок
ОВ Пітик, ОІ Табенська
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 155-158, 2017
82017
Маркетингова стратегія в управлінні виробництвом насіння соняшнику: Монографія
ОВ Пітик
Вінниця: ВНТУ, 2012
62012
Основи моделювання маркетингової діяльності підприємств
ВМ Лисогор, ОМ Мороз, ОВ Пітик
Навчальний посібник. К, 2017
52017
Стратегічне планування: сутність прогнозно-аналітичне забезпечення
БЄ Грабовецький, ОВ Пітик
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 48-52, 2013
42013
Виробництво соняшнику в фермерських господарствах Вінницької області
ОВ Пітик
Економіка АПК, 49-51, 2009
42009
Зайнятість в ринковій економіці: понятійний апарат, фактори, основні тенденції для України
ЛВ Волянська-Савчук, ОМ Пітик
Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej …, 2017
32017
ЕКСПЕРТНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЗМІНУ РІВНЯ ВИРОБНИЦТІВА НАСІННЯ СОНЯШНИКУ
БЄ Грабовецький, ОВ ПІТИК
ВІСНИК, 1241, 2011
32011
Засоби формування мовленнєвого етикету в умовах наступності дошкільної та початкової освіти
М Стахів, О Пітик
Молодий вчений, 90-95, 2019
22019
Покращення діяльності підприємства шляхом організації комп'ютерної інформаційної бази
НВ Лисак, ЮВ Міронова, НП Перегончук, ОВ Пітик
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 21-25, 2016
22016
Статистична оцінка сучасного стану виробництва та реалізації соняшнику в регіоні
ОВ Пітик, ЮВ Міронова, ОА Ковальчук
Формирование рыночных отношений в Украине, 114-118, 2014
22014
РОЗВИТОК ВИРОБНИЦТВА НАСІННЯ СОНЯШНИКУ В КРАЇНАХ З РИНКОВОЮ ЕКОНОМІКОЮ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
ВМ Лисогор, ОВ ПІТИК
Вісник Хмельницького національного університету, 302-306, 2010
22010
Сувенірно-подарункова продукція як потужний інструмент маркетингових комунікацій
ЛВ Дибчук, ОВ Пітик
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, 36-40, 2019
12019
Економічна безпека підприємств: інтегральні підходи до оцінювання
ЮВ Міронова, СВ Коломієць, ОВ Пітик
12017
Стан виробництва насіння соняшнику в сучасних екологічних умовах України
ОВ Пітик, МА Дзюмак
Формування ринкових відносин в Україні, 101-105, 2013
12013
АНАЛІЗ ПЕРВИННОГО РИНКУ НЕРУХОМОСТІ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ОВ Пітик, ЯР Марущак
Програмний комітет, 89, 2018
2018
КОМУНІКАЦІЇ В КОЛЕКТИВІ: ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО ДУХУ
ЛВ Дибчук, ОВ Пітик
Рекомендовано до друку вченою радою Східноєвропейського національного …, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20