Підписатись
Богдан Штефан
Богдан Штефан
викладач кафедри МЕВМІ, ТНЕУ
Підтверджена електронна адреса в tneu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Бізнес-аналітика в маркетинговій діяльності підприємств: практичні підходи
ЗБ Литвин, БМ Штефан
Leipzig University, 2016, 2016
102016
Актуальність бізнес-аналітики в умовах сучасного підприємництва
ЗБ Литвин
32016
Роль бизнес-аналитики в контексте маркетинговой деятельности предприятия
БН Штефан
Евразийский Союз Ученых, 164-166, 2014
22014
Ринок бізнес-аналітики: тенденції та перспективи розвитку
Б Штефан
Економічний аналіз, 301-303, 2013
22013
Модель інформаційної технології аналітичного забезпечення процесу виробництва нової продукції
БМ Штефан
Економічний аналіз, 229-237, 2015
12015
Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності
БМ Штефан
12015
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності сучасного підприємства
ЗБ Литвин
Дніпропетровськ, міжнародна науково-практична конференція Принципи нової …, 2015
12015
Інформаційна технологія аналізу обсягів продаж за сегментами ринку та споживацьких вподобань
БМ Штефан
Молодий вчений, 161-165, 2015
12015
Актуальність використання мобільних технологій у бізнес-аналітиці
Б Штефан
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
12013
Аналіз ефективності використання виробничого потенціалу підприємства
З ЛИТВИН, Б ШТЕФАН
Економічний аналіз. Збірник наукових праць кафедри економічного аналізу ТНЕУ …, 2009
12009
Програмне забезпечення технічного аналізу
З ЛИТВИН, Б ШТЕФАН
Економічний аналіз, 2008
12008
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ABC-XYZ-АНАЛІЗУ ДЛЯ ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ПОКРАЩЕННЯ СТРУКТУРИ БІЗНЕС-ПОРТФЕЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
БМ Штефан
Матеріали друкуються в авторській редакції., 101, 2015
2015
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ АНАЛІЗУ ДАНИХ В БІЗНЕС-АНАЛІТИЦІ
БМ Штефан
Успіх зазвичай приходить до тих, хто надто зайнятий, щоб його шукати., 198, 2014
2014
ДЕЯКІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ЗАЛУЧЕННЯ ПРЯМИХ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ
З ЛИТВИН, Б ШТЕФАН
ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, 102, 2008
2008
МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
С ШКАРАБАН, Б ШТЕФАН
ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, 336, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–15