Підписатись
Валентина Ільяна
Валентина Ільяна
Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, відділ логопедії, Інститут
Підтверджена електронна адреса в ispukr.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Попередження дислексій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку
ВМ Ільяна
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2014
152014
Корекція дислексій в учнів молодших класів спеціальних шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
ВМ Ільяна
Валентина Михайлівна Ільяна, 2010
132010
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку
ІМ Омельченко, ЛО Федорович
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2016
122016
Вивчення стану сформованості фонематичних процесів у дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку в контексті попередження дислексій
В Ільяна
Особлива дитина: навчання і виховання, 31-38, 2014
112014
Особливості організації корекційної роботи вчителя-логопеда з розвитку фонематичних процесів у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення
В Ільяна
Особлива дитина: навчання і виховання, 45-52, 2015
82015
Подолання дислексій в учнів 2-4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
ВМ Ільяна
Особлива дитина: навчання та виховання, 18-27, 2014
72014
Особливості образного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ
ВМ Ільяна
Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання, 27-31, 2010
62010
Технології визначення особливостей рецептивної діяльності в контексті попередження дислексій у дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку
ВМ Ільяна
Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання 3, 6-10, 2012
52012
Сучасний стан вивчення читання як процесу (психолого-педагогічний аспект)
ВМ Ільяна
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 36-40, 2012
52012
Вивчення особливостей писемного мовлення молодших школярів з алалією
ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна
Scientific Collection «InterConf»: with the Proceedings of the 2nd …, 2021
32021
Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі
ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021
32021
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна, ЗС Пригода, ОО Аркадьєва, ГВ Грибань
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, Міністерство освіти і науки …, 2018
32018
Дослідження рецептивної діяльності різної модальності у контексті подолання розладів читання
ВМ Ільяна
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 62-69, 2016
32016
Психолінгвістичний методичний інструментарій подолання дислексій у молодших школярів (на допомогу практикам)
ВМ Ільяна
Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (102), 50-63, 2021
22021
Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення
В Ільяна, З Пригода
Особлива дитина: навчання і виховання, 40-46, 2017
22017
Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення («Корекція …
ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна, ЗС Пригода, ГВ Грибань, ОО Аркадьєва
Міністерство освіти і науки України, 2016
22016
Особливості організації корекційно-розвивальної роботи вчителя-логопеда з попередження та подолання дислексії у дітей молодшого шкільного віку з ТПМ
ВМ Ільяна
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 88, 2015
22015
Специфіка організації занять із корекції порушень писемного мовлення у молодших школярів із ФФНМ
В Ільяна
Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання, 58-62, 2013
22013
Дислексія: від класичних поглядів до сучасного розуміння проблеми
ВМ Ільяна
Друкується відповідно до рішення Вченої ради Інституту спеціальної …, 0
2
Стратегії подолання труднощів у писемній продукції молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного середовища
В Ільяна, Т Хомик
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 42-57, 2022
12022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20