Follow
Тетяна Крайнікова
Тетяна Крайнікова
Other namesТ. С. Крайнікова Tetiana Krainikova T. Krainikova
доктор наук із соціальних комунікацій, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Коректура: підручник
ТС Крайнікова
К.: Наша культура і наука 252, 13, 2005
392005
Профіль українського інтернет-користувача (аналіз вторинних соціологічних досліджень)
Т Крайнікова
Вісник книжкової палати, 48-48, 2014
232014
Медиапотребление: обзор рецепций явления
Т Крайникова
Вестник ВГУ. Серия : Филология. Журналистика, 167–170, 2013
232013
Культура медіаспоживання в Україні: від консьюмеризму до просьюмеризму: монографія
ТС Крайнікова
Бориспіль: Люксар 371, 336-371, 2014
192014
Культура медіаспоживання в Україні: актуальний стан і механізми формування
Т Крайнікова
автореф. дисс.... д. наук із соц. ком 27, 2010
152010
Друкована книга і читання в сучасній культурі медіаспоживання: рецептивний аналіз
Т Крайнікова
Бібліотечний вісник, 30-35, 2013
112013
Культура видання: дефініція, структура та чинники
ТС Крайнікова
Наукові записки Інституту журналістики 43, 134-138, 2011
112011
ЗМІ в умовах глобальної трансформації медіаспоживання
Т Крайнікова
Вісник Книжкової палати, 38-42, 2012
92012
Культура дизайну видання: суть, чинники та критерії оцінювання/Тетяна Степанівна Крайнікова
ТC Крайнікова
Наукові записки Ін-ту журналістики.—Київ 44, 44-48, 2011
82011
Медіапросьюмеризм: загальна характеристика явища
ТС Крайнікова
Вісник Харківської державної академії культури, 226-233, 2014
72014
Функції культури медіаспоживання
Т Крайнікова
Вісник Книжкової палати, 39-41, 2014
72014
Змістова культура видання: суть, чинники та критерії оцінювання
ТC Крайнікова
Наукові записки Ін-ту журналістики.—Київ 44, 133-137, 2011
72011
Смислова концепція видання: спроба термінологізації поняття
ТС Крайнікова
Наукові записки Інституту журналістики 34, 20-24, 2009
72009
Художньо-графічна концепція видання: до проблеми ствердження терміна
ТС Крайнікова
Наукові записки Інституту журналістики.–К 40, 107-111, 2010
62010
Видавнича концепція: міркування над терміном
ТС Крайнікова
6*2009
Коректура в сучасній журналістиці і книговиданні: сучасний стан, тенденці¿, проблеми
ТС Крайнікова
Друкарство.-2003.-¹ 3, 20-23, 2003
62003
Book PR: do readers influence on the communication of publishing company?
TYTKL Masimova
Innovative Marketing 15 (4), 66-77, 2019
5*2019
Медіапросьюмери як виклик українським ЗМІ
Т Крайнікова
Детектор медіа 29, 2015
52015
Культура медиапотребления как понятие теории социальных коммуникаций
Т Крайникова
Информационная безопасность регионов, 61–66, 2014
52014
Зона найближчого розвитку інформаційних інтересів медіаспоживачів: обгрунтування поняття в теорії соціальних комунікацій
ТС Крайнікова
Наукові записки Інституту журналістики, 234-238, 2013
52013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20