Підписатись
Тетяна Крайнікова Т. С. Крайнікова Tetiana Krainikova T. Krainikova
Тетяна Крайнікова Т. С. Крайнікова Tetiana Krainikova T. Krainikova
доктор наук із соціальних комунікацій, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Коректура: підручник
ТС Крайнікова
К.: Наша культура і наука 252, 13, 2005
362005
Медиапотребление: обзор рецепций явления
Т Крайникова
Вестник ВГУ. Серия : Филология. Журналистика, 167–170, 2013
202013
Профіль українського інтернет-користувача (аналіз вторинних соціологічних досліджень)
Т Крайнікова
Вісник книжкової палати, 48-48, 2014
192014
Культура медіаспоживання в Україні: від консьюмеризму до просьюмеризму: монографія
ТС Крайнікова
Бориспіль: Люксар 371, 336-371, 2014
152014
Культура видання: дефініція, структура та чинники
ТС Крайнікова
Наукові записки Інституту журналістики 43, 134-138, 2011
102011
Культура медіаспоживання в Україні: актуальний стан і механізми формування
Т Крайнікова
Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Київ, 2015
92015
Друкована книга і читання в сучасній культурі медіаспоживання: рецептивний аналіз
Т Крайнікова
Бібліотечний вісник, 30-35, 2013
92013
Змістова культура видання: суть, чинники та критерії оцінювання
ТC Крайнікова
Наукові записки Ін-ту журналістики.—Київ 44, 133-137, 2011
72011
Культура дизайну видання: суть, чинники та критерії оцінювання/Тетяна Степанівна Крайнікова
ТC Крайнікова
Наукові записки Ін-ту журналістики.—Київ 44, 44-48, 2011
72011
Смислова концепція видання: спроба термінологізації поняття
ТC Крайнікова
Наукові записки Ін-ту журналістики.—Київ 34, 20-24, 2009
72009
Медіапросьюмеризм: загальна характеристика явища
ТС Крайнікова
Вісник Харківської державної академії культури, 226-233, 2014
52014
Функції культури медіаспоживання
Т Крайнікова
Вісник Книжкової палати, 39-41, 2014
52014
Художньо-графічна концепція видання: до проблеми ствердження терміна
ТС Крайнікова
Наукові записки Інституту журналістики.–К 40, 107-111, 2010
52010
Видавнича концепція: міркування над терміном
ТС Крайнікова
5*2009
Коректура в сучасній журналістиці і книговиданні: сучасний стан, тенденці¿, проблеми
ТС Крайнікова
Друкарство.-2003.-¹ 3, 20-23, 2003
52003
Культура медиапотребления как понятие теории социальных коммуникаций
Т Крайникова
Информационная безопасность регионов, 61–66, 2014
42014
Зона найближчого розвитку інформаційних інтересів медіаспоживачів: обгрунтування поняття в теорії соціальних комунікацій
ТС Крайнікова
Наукові записки Інституту журналістики, 234-238, 2013
32013
ЗМІ в умовах глобальної трансформації медіаспоживання
Т Крайнікова
Вісник Книжкової палати, 38-42, 2012
32012
Models of TV news layout: Different types of marketing narrative
TY Dmytro Telenkov, Tetiana Krainikova
Innovative Marketing 18 (Issue #1), pp. 117-130, 2022
22022
Media behavior of youth in the COVID-19 pandemic in Ukraine
TY Tetiana Krainikova, Edward Krainikov
Innovative Marketing 17 (1), Р. 94–108, 2021
22021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20