Підписатись
Шарко Віталій Вікторович / Віталій Шарко / Шарко В.В. / Sharko Vitalii
Шарко Віталій Вікторович / Віталій Шарко / Шарко В.В. / Sharko Vitalii
Вінницький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного
Підтверджена електронна адреса в vtei.com.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Конкурентоспроможність підприємства: методи оцінки, стратегії підвищення
ВВ Шарко
Бізнес інформ, 237-243, 2015
472015
Сучасний стан та перспективи розвитку підприємств легкої промисловості
НВМ Шарко, Віталій Вікторович
Інноваційна економіка, 2011
21*2011
Інструменти механізму інтенсифікації виробництва промислового підприємства
ВВ Шарко
Економічний часопис – ХХІ, 2012
162012
Маректинговий менеджмент: [Навчальний посібник]
ШВВ Бондаренко Валерій Михайлович, Поліщук Ірина Ігорівна
Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2016
142016
Алгоритм оцінки факторів впливу на інтенсифікацію виробництва промислових підприємств
ВВ Шарко, НВ Андрусенко
Економічний часпис ХХІ 162 (11-12), 68-72, 2016
12*2016
Методи дослідження маркетингового потенціалу торговельного підприємства
ПІІ Шарко Віталій Вікторович
Економіка та управління підприємствами, 207-215, 2016
9*2016
Забезпечення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі
ВВ Шарко
Молодий вчений, 788-793, 2017
72017
Моніторинг діяльності промислових підприємств як фактор інтенсивності їх розвитку
ІІ Поліщук, ВВ Шарко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
72014
МОНІТОРИНГ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ФАКТОР ІНТЕНСИВНОСТІ ЇХ РОЗВИТКУ
ПІІ Шарко Віталій Вікторович
НАУКОВИЙ ВІСНИК ХЕРСОНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 82, 2014
72014
Аналіз інновацiйної діяльності промислових пiдприємств Львiвщини
ОІ Грицай
Науковий вісник НЛТУ України 19 (7), 150-157, 2009
62009
Формування системи стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства
В Шарко
Інфраструктра ринку, 149-155, 2018
42018
Формування конкурентної стратегії підприємства торгівлі
ВВ Шарко, ГС Лоянич, МС Гавенко
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 222-226, 2017
42017
Оцінка якості обслуговування покупців у підприємстві роздрібної торгівлі
В Шарко, Т Алла
Причорноморські економічні студії, 112-116, 2017
42017
Механізм інтенсифікації виробництва конкурентоспроможної продукції підприємств легкої промисловості
ВВ Шарко
Хмельницький національний університет, 2014
4*2014
Механізм інтенсифікації виробництва конкурентоспроможної продукції підприємств легкої промисловості
ВВ Шарко
Автореферат, 2013
4*2013
Шляхи, основні напрямки та інструменти механізму інтенсифікації виробництва промислового підприємства
ВВ Шарко
Економіка і управління, 64-69, 2012
42012
Кастомізація як напрям підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства
ШВ Вікторович
Глобальні та національні проблеми економіки, 556-558, 2016
32016
Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача ресторанних послуг
ВВ Шарко, МО Шульц, ОМ Ткачук
Молодий вчений, 177-180, 2015
32015
Складові елементи, інструменти та важелі механізму інтенсифікації виробництва
ВВ Луцяк, ВВ Шарко
Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія …, 2013
32013
Взаємодія маркетингових та логістичних технологій на підприємстві
В Шарко, Л Григорій
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки 2 (5), 169-172, 2018
22018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20