Подписаться
Oksana Holik
Oksana Holik
Другие именаГолік О.В., Оксана Голік, Oksana Golik
State University of Trade and Economics
Подтвержден адрес электронной почты в домене knute.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Взаємокореляція та взаємозбагачення жанрів: новітні тенденції розвитку журналістської творчості
ОВ Голік
ступеня канд. наук із соц. комунікацій, 2009
272009
Жанрова система друкованих ЗМІ: новітні підходи до класифікації та перспективи розвитку
ОВ Голік
Українське журналістикознавство, 35-41, 2008
202008
Методологічний аспект теорії жанрів періодичних ЗМІ
О Голік
Вісник Львівського університету. Серія журналістика, 2009
102009
Кодекси професійної етики фахівця зі зв’язків з громадськістю: порівняльний аспект
ОВ Голік
Держава та регіони (Соціальні комунікації), С. 134–138., 2012
62012
Impact of Social Media on Knowledge of the COVID-19 Pandemic on Bangladeshi University Students
S Chowdhury, M Rahman, DI Doddanavar, NM Zayed, V Nitsenko, ...
Computation, 2023
52023
Класифікація видів реклами за критерієм етичності
ОВ Голік
Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації, 178-182, 2014
52014
Теорія жанрів періодичної преси: історіографічний погляд
ОВ Голік
Українська журналістика: умови формування та перспективи розвитку, 390-394, 2007
52007
Інтерв’ю в українській пресі ХХІ ст
ОВ Голік
Наукові записки Інституту журналістики, 48-52, 0
5
Improving the Financial Stability of IT Companies through Social Media Marketing
N Sydorenko, O Mitchuk, O Holik, L Diahovchenko, I Havryliuk, ...
WSEAS TRANSACTIONS ON BUSINESS AND ECONOMICS 19, P. 1621–1632, 2022
4*2022
Нові підходи у саморегулюванні рекламної галузі: стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі
ОВ Голік
Наукові записки Інституту журналістики: науковий збірник/за ред. ВВ Різуна …, 2012
42012
Новітні тенденції жанроутворення в українській пресі на початку ХХІ ст.
О Голік
Збірник праць Науково-дослідного центру періодики, 400-412, 2009
42009
Axiological Fundamental Pillars of the Formation of Public Opinion in the Media
OKOB Ievgeniia Kyianytsia, Alina Lisnevska, Oksana Holik, Dmytro Yatsiuk
Economic Affairs 67 (05), 869–876, 2022
3*2022
Особливості використання маніпулятивних технік у рекламному повідомленні
ОВ Голік
Наукові записки Інституту журналістики, 124-128, 2013
32013
FEATURES OF THE ADVERTISING TEXT STYLE IN THE NEW MEDIA REALITY
O Holik, D Fayvishenko
State and Regions. Series: Social Communications, 135-140, 2023
22023
The Impact of Computer Graphics on the Popularity of a Social Media Account
I Gamova, D Fayvishenko, H Bryukhanova, Y Shkurov, O Holik
2022 IEEE 10th International Conference on Information, Communication and …, 2022
22022
Human Personality in the Conditions of Media Being
N Olga, T Natalia, H Oksana, K Oksana, F Igor, ZV Smutchak
The Importance of New Technologies and Entrepreneurship in Business …, 2021
22021
Комунікації в мережі інтернет як засіб просування косметичних товарів
ОВ Голік
Актуальні проблеми медіапростору: матеріали ІІ, 67, 2020
22020
FORMATION OF AN ENTERPRISE STRATEGY BASED ON MARKETING MONITORING OF CONSUMER BEHAVIOUR
GB Natalya Metelenko, Larysa Ivanenko, Ievgeniia Kyianytsia, Oksana Holik ...
International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology …, 2020
22020
Особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації
ОВ Голік
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 160-164, 2016
22016
Історія науки про жанрову систему друкованих ЗМІ
ОВ Голік
Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2012
22012
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20