Імідж вузу як складова системи освіти ІІ Проценко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 391-399, 2015 | 18 | 2015 |
Моніторинг як інструмент визначення якості освіти ІІ Проценко, КМ Гудименко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 247-255, 2015 | 16 | 2015 |
Евристичний діалог у формуванні професійно-творчих умінь майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін ІІ Проценко Харків (Protsenko, II (2013). Heuristic dialogue in shaping professional …, 2013 | 14 | 2013 |
Деякі питання забезпечення національної економічної безпеки України І Проценко Українське право, 213-218, 2003 | 6 | 2003 |
Дидактична модель формування професійно-творчих умінь майбутніх викладачів у процесі їх діалогової евристичної взаємодії ІІ Проценко Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 131-140, 2011 | 5 | 2011 |
Формування толерантності у студентів закладів вищої освіти як педагогічна проблема І Проценко Інноватика у вихованні, 192-199, 2020 | 3 | 2020 |
Поетапне формування професійно-творчих умінь майбутніх учителів у процесі діалогової взаємодії І Проценко Проблеми підготовки сучасного вчителя, 28-35, 2011 | 3 | 2011 |
Проблемні питання прокурорського нагляду у сфері земельних правовідносин (на прикладі роботи органів прокуратури одеської області) І Проценко Вісник національної академії прокуратури україни, 104-109, 2010 | 3 | 2010 |
Педагогічні умови управління розвитком професійної компетентності вчителя нової української школи ІІ Проценко, ММ Бикова СумДПУ імені АС Макаренка, 2020 | 2 | 2020 |
Діагностичний підхід до оцінки ефективності формування діалогових професійно-творчих умінь майбутнього вчителя ІІ Проценко СумДПУ імені АС Макаренка, 2012 | 2 | 2012 |
Формування професійних компетентностей майбутніх учителів нової української школи у процесі педагогічної практики ІІ Проценко Видавництво НДУ, 2021 | 1 | 2021 |
Діалог у педагогічній освіті вищої школи ІІ Проценко Друкується за рішенням вченої ради Бердянського державного педагогічного …, 2017 | 1 | 2017 |
Теоретико-методологічні засади формування діалогової культури майбутніх учителів гуманітарних дисциплін ІІ Проценко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 355-363, 2015 | 1 | 2015 |
Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку ІІ Проценко, ЮО Сіпко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 338-345, 2014 | 1 | 2014 |
Рефлексивно-оцінна діяльність суб’єктів навчання у процесі евристичної діалогової взаємодії ІІ Проценко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 314-322, 2014 | 1 | 2014 |
Евристична діалогова взаємодія в навчальному процесі ВНЗ ІІ Проценко НПУ імені МП Драгоманова, 2012 | 1 | 2012 |
Мотиваційне забезпечення формування у студентів діалогічних професійно-творчих умінь І Проценко Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки, 242-247, 2012 | 1 | 2012 |
Формування професійно-творчих умінь майбутнього вчителя І Проценко Проблеми підготовки сучасного вчителя, 61-67, 2011 | 1 | 2011 |
Професійно-творчі вміння педагога та їх формування в евристичному навчанні ІІ Проценко СумДПУ імені АС Макаренка, 2010 | 1 | 2010 |
Евристичний діалог: витоки, розвиток, застосування у навчальному процесі ІІ Проценко СумДПУ імені АС Макаренка, 2010 | 1 | 2010 |