Підписатись
Ирина Проценко ORCID ID 0000-0003-1792-7200
Ирина Проценко ORCID ID 0000-0003-1792-7200
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, ННІПіП, кафедра педагогіки
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Імідж вузу як складова системи освіти
ІІ Проценко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 391-399, 2015
182015
Моніторинг як інструмент визначення якості освіти
ІІ Проценко, КМ Гудименко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 247-255, 2015
162015
Евристичний діалог у формуванні професійно-творчих умінь майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін
ІІ Проценко
Харків (Protsenko, II (2013). Heuristic dialogue in shaping professional …, 2013
142013
Деякі питання забезпечення національної економічної безпеки України
І Проценко
Українське право, 213-218, 2003
62003
Дидактична модель формування професійно-творчих умінь майбутніх викладачів у процесі їх діалогової евристичної взаємодії
ІІ Проценко
Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 131-140, 2011
52011
Формування толерантності у студентів закладів вищої освіти як педагогічна проблема
І Проценко
Інноватика у вихованні, 192-199, 2020
32020
Поетапне формування професійно-творчих умінь майбутніх учителів у процесі діалогової взаємодії
І Проценко
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 28-35, 2011
32011
Проблемні питання прокурорського нагляду у сфері земельних правовідносин (на прикладі роботи органів прокуратури одеської області)
І Проценко
Вісник національної академії прокуратури україни, 104-109, 2010
32010
Педагогічні умови управління розвитком професійної компетентності вчителя нової української школи
ІІ Проценко, ММ Бикова
СумДПУ імені АС Макаренка, 2020
22020
Діагностичний підхід до оцінки ефективності формування діалогових професійно-творчих умінь майбутнього вчителя
ІІ Проценко
СумДПУ імені АС Макаренка, 2012
22012
Формування професійних компетентностей майбутніх учителів нової української школи у процесі педагогічної практики
ІІ Проценко
Видавництво НДУ, 2021
12021
Діалог у педагогічній освіті вищої школи
ІІ Проценко
Друкується за рішенням вченої ради Бердянського державного педагогічного …, 2017
12017
Теоретико-методологічні засади формування діалогової культури майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
ІІ Проценко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 355-363, 2015
12015
Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку
ІІ Проценко, ЮО Сіпко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 338-345, 2014
12014
Рефлексивно-оцінна діяльність суб’єктів навчання у процесі евристичної діалогової взаємодії
ІІ Проценко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 314-322, 2014
12014
Евристична діалогова взаємодія в навчальному процесі ВНЗ
ІІ Проценко
НПУ імені МП Драгоманова, 2012
12012
Мотиваційне забезпечення формування у студентів діалогічних професійно-творчих умінь
І Проценко
Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки, 242-247, 2012
12012
Формування професійно-творчих умінь майбутнього вчителя
І Проценко
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 61-67, 2011
12011
Професійно-творчі вміння педагога та їх формування в евристичному навчанні
ІІ Проценко
СумДПУ імені АС Макаренка, 2010
12010
Евристичний діалог: витоки, розвиток, застосування у навчальному процесі
ІІ Проценко
СумДПУ імені АС Макаренка, 2010
12010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20