Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів ІО Горошкін Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет …, 2014 | 17 | 2014 |
Функції QR-кодів у структурі підручника української мови ОМ Горошкіна, ММ Греб, ІО Горошкін, СО Караман Інформаційні технології і засоби навчання 78 (4), 32-46, 2020 | 6 | 2020 |
Наступність формування ключових компетентностей учнів початкової школи в процесі навчання іноземної мови: інтерпретування результатів аналізу чинних навчальних програм І Горошкін Педагогічна освіта: теорія і практика 2 (26), 315-326, 2019 | 6 | 2019 |
Метод проектів у професійній підготовці майбутніх перекладачів І Горошкін Educational Dimension 44, 25-30, 2015 | 6 | 2015 |
Лінгводидактичні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів у процесі навчання української мови ІО Горошкін Науковий вісник Донбасу, 2016 | 5 | 2016 |
Особливості формування ключових компетентностей учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови ІО Горошкін Іноземні мови в школах України 4 (104), 9-11, 2020 | 3 | 2020 |
Дидактичні та методичні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі ВГ Редько, ТК Полонська, ОС Пасічник, ІО Горошкін КОНВІ ПРІНТ, 2020 | 3 | 2020 |
Перекладацька практика як засіб формування мовної особистості майбутніх перекладачів ІО Горошкін Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, III (30), 35-38, 2015 | 3 | 2015 |
Методика компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 5–6 класів гімназій: методичний посібник ВГ Редько, ТК Полонська, ІО Горошкін, ОС Пасічник, ОМ Коваленко, ... Педагогічна думка, 2022 | 2 | 2022 |
Система мовленнєвих ситуацій у компетентнісному навчанні іноземних мов учнів 5-6 класів ІО Горошкін Педагогічна освіта: теорія і практика, 157-166, 2021 | 2 | 2021 |
Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності в аудіюванні на уроках іноземної мови у 5–6 класах гімназії Т Полонська, О Пасічник, І Горошкін Іноземні мови в школах України 1 (107), 6-9, 2021 | 2 | 2021 |
Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5–6 класів закладів загальної середньої освіти: окремі методичні аспекти ІО Горошкін Іноземні мови в школах України 1 (107), 9-11, 2021 | 2 | 2021 |
Принципи формування мовної особистості майбутніх перекладачів ІО Горошкін Educational Dimension 38, 185-189, 2013 | 2 | 2013 |
Мовна особистість перекладача як міждисциплінарне поняття І Горошкін | 2 | 2013 |
Концептуальні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів ІО Горошкін Педагогіка вищої та середньої школи, 189-195, 2013 | 2 | 2013 |
Педагогічні засоби формування мовної особистості студентів–майбутніх перекладачів ІО Горошкін ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2013 | 2 | 2013 |
Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5–6 класів гімназій: методичні рекомендації ТК Полонська, ОС Пасічник, ІО Горошкін Педагогічна думка, 2022 | 1 | 2022 |
Мовленнєві ситуації як засіб формування іншомовних комунікативних вмінь учнів гімназії ІО Горошкін МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ, 42, 2021 | 1 | 2021 |
Ситуаційні завдання як педагогічна умова компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов ІO Горошкін Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення, 93-95, 2021 | 1 | 2021 |
Особливості використання мовленнєвих ситуацій на уроках іноземних мов у гімназії І Горошкін EDITORIAL BOARD, 310, 2020 | 1 | 2020 |