Підписатись
Ігор Горошкін
Ігор Горошкін
Інститут педагогіки НАПН України
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів
ІО Горошкін
Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет …, 2014
172014
Функції QR-кодів у структурі підручника української мови
ОМ Горошкіна, ММ Греб, ІО Горошкін, СО Караман
Інформаційні технології і засоби навчання 78 (4), 32-46, 2020
62020
Наступність формування ключових компетентностей учнів початкової школи в процесі навчання іноземної мови: інтерпретування результатів аналізу чинних навчальних програм
І Горошкін
Педагогічна освіта: теорія і практика 2 (26), 315-326, 2019
62019
Метод проектів у професійній підготовці майбутніх перекладачів
І Горошкін
Educational Dimension 44, 25-30, 2015
62015
Лінгводидактичні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів у процесі навчання української мови
ІО Горошкін
Науковий вісник Донбасу, 2016
52016
Особливості формування ключових компетентностей учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови
ІО Горошкін
Іноземні мови в школах України 4 (104), 9-11, 2020
32020
Дидактичні та методичні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі
ВГ Редько, ТК Полонська, ОС Пасічник, ІО Горошкін
КОНВІ ПРІНТ, 2020
32020
Перекладацька практика як засіб формування мовної особистості майбутніх перекладачів
ІО Горошкін
Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, III (30), 35-38, 2015
32015
Методика компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 5–6 класів гімназій: методичний посібник
ВГ Редько, ТК Полонська, ІО Горошкін, ОС Пасічник, ОМ Коваленко, ...
Педагогічна думка, 2022
22022
Система мовленнєвих ситуацій у компетентнісному навчанні іноземних мов учнів 5-6 класів
ІО Горошкін
Педагогічна освіта: теорія і практика, 157-166, 2021
22021
Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності в аудіюванні на уроках іноземної мови у 5–6 класах гімназії
Т Полонська, О Пасічник, І Горошкін
Іноземні мови в школах України 1 (107), 6-9, 2021
22021
Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5–6 класів закладів загальної середньої освіти: окремі методичні аспекти
ІО Горошкін
Іноземні мови в школах України 1 (107), 9-11, 2021
22021
Принципи формування мовної особистості майбутніх перекладачів
ІО Горошкін
Educational Dimension 38, 185-189, 2013
22013
Мовна особистість перекладача як міждисциплінарне поняття
І Горошкін
22013
Концептуальні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів
ІО Горошкін
Педагогіка вищої та середньої школи, 189-195, 2013
22013
Педагогічні засоби формування мовної особистості студентів–майбутніх перекладачів
ІО Горошкін
ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2013
22013
Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5–6 класів гімназій: методичні рекомендації
ТК Полонська, ОС Пасічник, ІО Горошкін
Педагогічна думка, 2022
12022
Мовленнєві ситуації як засіб формування іншомовних комунікативних вмінь учнів гімназії
ІО Горошкін
МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ, 42, 2021
12021
Ситуаційні завдання як педагогічна умова компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов
ІO Горошкін
Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення, 93-95, 2021
12021
Особливості використання мовленнєвих ситуацій на уроках іноземних мов у гімназії
І Горошкін
EDITORIAL BOARD, 310, 2020
12020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20