Подписаться
Nataliia Bakulina (Наталія Бакуліна), Nataliia Falovych (Наталія Фалович, Н.М. Фалович)
Nataliia Bakulina (Наталія Бакуліна), Nataliia Falovych (Наталія Фалович, Н.М. Фалович)
к.е.н., доцент, Західноукраїнський національний університет, Тернопільський національний
Нет подтвержденного адреса электронной почты - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарів
СС Фалович В., Фалович Н.
Галицький економічний вісник 69 (2), 146-152, 2021
192021
Експлуатаційна надійність видів громадського транспорту міста Тернополя
Н ФАЛОВИЧ, О ШЕВЧУК, Д ПОПОВИЧ, П ПОПОВИЧ, М БУРЯК, ...
Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті 1 (18), 186-191, 2022
172022
Розвиток креативних індустрій в Україні: аналіз і оцінка
Н Бакуліна, В Фалович
Економічна думка, 2019
132019
Improvement of Algorithms and Procedures of Decision Support in the Field of Personnel Management
IS Iryna Davydova, Oleksandr Balan, Olena Danyliuk, Maryna Horbashevska ...
International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE) 8 (4 …, 2019
8*2019
Формування комплексної програми мотивації з метою підвищення рівня управління персоналом
НМ Бакуліна
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія …, 2017
82017
Підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації як основа формування конкурентоспроможності персоналу
НМ Бакуліна, ЄП Качан
Збірник наукових праць “Вісник соціально-економічних досліджень”, с. 170-174, 2008
8*2008
ОБГРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ УДОСКОНАЛЕННЯ ТРАНСМІСІЇ ПАСАЖИРСЬКИХ АВТОБУСІВ ТИПУ VAN HOOL ACRON 915 ТА NEOPLAN N316/3 UL
О ЗАХАРЧУК, Р РОЗУМ, М БУРЯК, Н ФАЛОВИЧ
Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті 1 (18), 81-87, 2022
72022
Формування та використання мотиваційного механізму розвитку компетенцій персоналу вищих навчальних закладів
Н Бакуліна
Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України, 114-119, 2017
72017
Інноваційні технології в управлінні персоналом вищої школи
НМ Бакуліна
Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України, с. 120-126, 2015
62015
та ін. Державне регулювання та екологічна безпека на автомобільному транспоті
Н Фалович, О Шевчук
Вчені записки Таврійського національного університету імені ВІ Вернадського …, 0
6
Маркетингові технології формування репутації роботодавці в умовах гіг-економіки
ФВА Бакуліна Н.М.
Науковий журнал "Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського". Серія …, 2020
52020
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій
РВ Федорович, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, МП Галущак, ОЯ Галущак, ...
ФО-П Шпак ВБ, 2017
52017
Сутність компетентністного підходу і його використання в управлінні персоналом вищих навчальних закладів
НМ Бакуліна, ЄП Качан
Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України, с. 49-55, 2012
5*2012
Компетентність – інтегральна оцінка персоналу
НМ Бакуліна
Формування ринкової економіки. Соціально-трудові відносини: теорія та …, 2010
52010
CREATIVE INDUSTRY DEVELOPMENT IN UKRAINE: ANALYSIS AND EVALUATION
N Bakulina, V Falovych
Regional aspects of productive forces development of Ukraine, 24-32, 2019
42019
Необхідність управління розвитком персоналу в сучасних умовах
НМ Бакуліна
Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток …, 2013
42013
Забезпечення якості роботи підприємств автомобільної інфраструктури з позиції ернономіки
БМВ Чорна О.С., Прогній П.Б., Попович П.В., Шевчук О,С., Фалович Н.М.
Збірник наукових праць. Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні …, 2022
3*2022
Вимірювання комфорту в громадському транспорті
Д ПОПОВИЧ, А ПЕТРИКІВ, Л ЧЕПЕСЮК, О ШЕВЧУК, Н ФАЛОВИЧ, ...
Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті 2 (17), 117-126, 2021
32021
Long-distance learning in the globalized world: contemporary tendencies and experience of their implementation
NV Bakulina
Український педагогічний журнал 3, 24-39, 2020
32020
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій. Колективна монографія
ВА Фалович, ГП Баб'як, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, НМ Голда, ...
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій, 2019
32019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20