Підписатись
Бобрицька Наталія Дмитрівна
Бобрицька Наталія Дмитрівна
Підтверджена електронна адреса в kneu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями
Н Бобрицька
Маркетинг в Україні, 39-47, 2014
172014
Маркетингове антикризове управління туристичними підприємствами в сучасних умовах
НД Бобрицька, ОВ Кирилова
Економіка: реалії часу, 41-46, 2014
142014
Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі
НД Бобрицька
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
92013
Партизанський маркетинг на сучасному ринку
НД Бобрицька
Економіка та управління, 119-128, 2011
32011
Бенчмаркінг як методологічна основа маркетингового впливу на розвиток туристичних підприємств
НД Бобрицька, НД Бобрицкая, ОВ Кирилова
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015
22015
Технологія крос-маркетингу як фактор конкурентоспроможності підприємства
НД Бобрицька
Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер.: Економіка, 79-82, 2014
12014
Використання СRM-маркетингу в діяльності підприємств
НД Бобрицька, НД Бобрицкая
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018
2018
Інноваційно-активні методи навчання як фактор забезпечення професійної орієнтації студентів ВНЗ
НД Бобрицька, НД Бобрицкая
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016
2016
Маркетинг як функція управління туристичним підприємством
НД Бобрицька, НД Бобрицкая
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016
2016
Сучасні принципи та інструментарії маркетингу туристичних послуг
ОВ Данніков, НД Бобрицька, ОВ Кирилова
Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер.: Економіка, 67-71, 2015
2015
Бенчмаркінг–інструмент маркетингової інноваційної діяльності підприємств
ВП Пилипчук, НД Бобрицька, ОВ Кирилова
Сумський державний університет, 2015
2015
Формування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємства
НД Бобрицька
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
2013
Сучасні системи підвищення кваліфікації викладачів ВНЗ
НД Бобрицька
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
2013
Управління туристичним підприємством на засадах концепції маркетингу
НД Бобрицька
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
2013
Особливості викладання земельного та аграрного права студентам юридичного факультету ДВНЗ Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
ОС Літошенко
Правове регулювання економіки, 233-235, 2013
2013
Система маркетингу в діяльності туристичних підприємств
НД Бобрицька
ТОВ «ДД «Папірус», 2013
2013
Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України
НД Бобрицька
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
2011
Маркетинг регіонів у формуванні інвестиційної привабливості України
ВЕ Грамотнєв, НД Бобрицька
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
2011
Інноваційні методи активізації уваги студентів при викладанні теоретичного матеріалу (на прикладі дисципліни «Промисловий маркетинг»)
НД Бобрицька, НД Бобрицкая
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
2011
МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ СТРАХОВОЮ КОМПАНІЄЮ
НД Бобрицька
2011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20