Vasylieva Lyudmyla
Vasylieva Lyudmyla
National Aerospace Zhukovsky University, " HAI"
Підтверджена електронна адреса в khai.edu
НазваПосиланняРік
Феномен рекламы в понятийной системе гуманитарного знания
ЛА Васильева
Гуманітарний часопис, 92-98, 2009
52009
Реклама и мода как символично-знаковый дискурс современности
ЛА Васильева
Гуманітарний часопис, 75-81, 2010
12010
Brand is a public semantic-symbolic conglomerate of modern communicative space
V L.A.
European Journal of Humanities and Social Sciences, 2017
2017
ОСОБЛИВОСТІ ТА РОЛЬ ПУБЛІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ В СУЧАСНОМУ СОЦІУМІ
ЛА Васильєва
Young 40 (12.1), 2016
2016
Реклама і брендинг в крос–культурній комунікації
ЛА Васильєва
Гілея: науковий вісник, 234-237, 2016
2016
Публічність як атрибут сучасного міжкультурного простору
ЛА Васильєва
Гуманітарний часопис, 74-81, 2016
2016
Comprehension of the phenomenon of public communications
VL Anatolievna
Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, 2016
2016
Морально-императивный дискурс рекламы в литературно-художественном творчестве
ЛА Васильєва, ОП Проценко
Вестник Харьковской государственной академии дизайна и искусств, 67-70, 2015
2015
Онтология феномена публичных коммуникаций
ЛА Васильева
Гуманітарний часопис, 37-42, 2015
2015
Публічність і суспільство інформаційно-комунікативних трансформацій
ЛА Васильєва
Актуальні проблеми філософії та соціології, 22-24, 2015
2015
Феномен публичных коммуникаций в кросс-культурном пространстве
ЛА Васильева
Актуальні проблеми філософії та соціології, 31-34, 2015
2015
The axiology of advertising
V Liudmyla
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences 13 (64 …, 2015
2015
ФЕНОМЕН РЕКЛАМЫ В СИСТЕМЕ СОЦИОМОРАЛЬНОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ ЖИЗНЕДЕЯТЕЛЬНОСТИ ЛЮДЕЙ
ЛА Васильева, АФ Проценко
Экономика. Общество. Человек, 36-47, 2014
2014
Краса–гламур як детермінанти феномену реклами
Л Васильєва, Б Мантула
Гілея: науковий вісник, 260-262, 2013
2013
Социально-философское осмысление феномена рекламы
ЛА Васильева
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2011
2011
Феномен рекламы в рамках понятийной системы творческая деятельность–креативность–эксклюзивный рекламный продукт
ЛА Васильева, ВА Копылов
Гуманітарний часопис, 72-78, 2006
2006
Имиджевая стратегия в самореализации личности випускника высших учебных заведений
ОП Проценко, ЛА Васильева
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–17