Підписатись
Валентина Гусак
Валентина Гусак
КЗ "Житомирський ОІППО" ЖОР
Підтверджена електронна адреса в zippo.net.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Нові ролі педагога у контексті реформ сучасної української школи.
ВМ Гусак
науково-практична інтернет- конференція науково-практичної інтернет …, 2019
72019
Розвиток професійної компетентності педагога-організатора в умовах післядипломної освіти (результати дослідження)
В Гусак
Педагогічні науки: реалії та перспективи, 67-72, 2018
32018
Компетентнісний підхід: теоретичний аспект
ВМ Гусак
Реалізація компетентнісного підходу в освітньому просторі регіону: збірка …, 2016
32016
До проблеми генезису понять" компетенція" та" компетентність"
ВМ Гусак
Нові технології навчання, 103-111, 2016
32016
Науково-методичний супровід як сучасна технологія розвитку професійної компетентності педагога в післядипломній освіті
ВМ Гусак
Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології:, 82-84, 2018
22018
Становлення та розвиток посади педагог-організатор: історико-ретроспективний аналіз
ВМ Гусак
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні …, 2017
22017
Теоретичні підходи до розвитку професійної компетентності педагога-організатора в післядипломній освіті
ВМ Гусак
Народна освіта, 52-57, 2017
22017
Компетентнісний підхід до планування роботи педагога-організатора
ВМ Гусак
Педагогічна Житомирщина: електронний науково-методичний журнал, 20-16, 2016
22016
ПРОФЕСІОГРАМА ЯК ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»
ВМ Гусак
Професіографічний підхід у системі вищої освіти: монографія, 192-220, 2019
12019
Теоретичні підходи до розкриття змісту професійно-психологічної культури особистості
ВМ Гусак
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки, 49-56, 2014
12014
ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
ГВ М.
Інноваційна педагогіка 1 (54), 161-165, 2022
2022
ПРОГРАМА ВИХОВАННЯ В ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ ШКОЛИ: КЛЮЧОВІ ПРІОРИТЕТИ ТА ЗМІСТ
В Гусак
Перспективи та інновації науки, 2021
2021
Діяльнісний підхід як спосіб реалізації змісту виховання у сучасній школі
ГВ М.
Розвиток професіоналізму педагогічних працівників в умовах післядипломної …, 2021
2021
Теоретичні та практичні аспекти створення ефективних моделей партнерської взаємодії школи та родини
ГВ М.
"Житомирщина педагогічна" електронний науково-методичний журнал, 2021
2021
Освіта дорослих: трансформаційне навчання
ВМ Гусак
«Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога», 2020
2020
Антонова Олена Євгеніївна–доктор педагогічних наук
ВМ Гусак, ОА Дубасенюк, ОВ Вознюк, В Желанова, ОВ Косигіна, ...
ББК 74.03 П 84, 326, 2019
2019
Тьюторство як засіб індивідуалізації освітнього процесу в післядипломній освіті
ВМ Гусак
Інноваційна педагогіка 1 (18), 127-130, 2019
2019
Сутнісна характеристика змісту професійної компетентності педагога-організатора
ВМ Гусак
Андрагогічні засади розвитку професійної компетентності педагогічних …, 2018
2018
Тьюторство як активна практика у післядипломній освіті
ВМ Гусак
Розвиток професійної компетентності педагогів у системі післядипломної …, 2017
2017
Педагогічний коучинг як технологія особистісно-професійного розвитку педагога
ВМ Гусак
Formingofmoerneducationalenvironment: benefits, risks …, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20