Нові ролі педагога у контексті реформ сучасної української школи. ВМ Гусак науково-практична інтернет- конференція науково-практичної інтернет …, 2019 | 7 | 2019 |
Розвиток професійної компетентності педагога-організатора в умовах післядипломної освіти (результати дослідження) В Гусак Педагогічні науки: реалії та перспективи, 67-72, 2018 | 3 | 2018 |
Компетентнісний підхід: теоретичний аспект ВМ Гусак Реалізація компетентнісного підходу в освітньому просторі регіону: збірка …, 2016 | 3 | 2016 |
До проблеми генезису понять" компетенція" та" компетентність" ВМ Гусак Нові технології навчання, 103-111, 2016 | 3 | 2016 |
Науково-методичний супровід як сучасна технологія розвитку професійної компетентності педагога в післядипломній освіті ВМ Гусак Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології:, 82-84, 2018 | 2 | 2018 |
Становлення та розвиток посади педагог-організатор: історико-ретроспективний аналіз ВМ Гусак Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні …, 2017 | 2 | 2017 |
Теоретичні підходи до розвитку професійної компетентності педагога-організатора в післядипломній освіті ВМ Гусак Народна освіта, 52-57, 2017 | 2 | 2017 |
Компетентнісний підхід до планування роботи педагога-організатора ВМ Гусак Педагогічна Житомирщина: електронний науково-методичний журнал, 20-16, 2016 | 2 | 2016 |
ПРОФЕСІОГРАМА ЯК ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» ВМ Гусак Професіографічний підхід у системі вищої освіти: монографія, 192-220, 2019 | 1 | 2019 |
Теоретичні підходи до розкриття змісту професійно-психологічної культури особистості ВМ Гусак Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки, 49-56, 2014 | 1 | 2014 |
ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ ГВ М. Інноваційна педагогіка 1 (54), 161-165, 2022 | | 2022 |
ПРОГРАМА ВИХОВАННЯ В ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ ШКОЛИ: КЛЮЧОВІ ПРІОРИТЕТИ ТА ЗМІСТ В Гусак Перспективи та інновації науки, 2021 | | 2021 |
Діяльнісний підхід як спосіб реалізації змісту виховання у сучасній школі ГВ М. Розвиток професіоналізму педагогічних працівників в умовах післядипломної …, 2021 | | 2021 |
Теоретичні та практичні аспекти створення ефективних моделей партнерської взаємодії школи та родини ГВ М. "Житомирщина педагогічна" електронний науково-методичний журнал, 2021 | | 2021 |
Освіта дорослих: трансформаційне навчання ВМ Гусак «Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога», 2020 | | 2020 |
Антонова Олена Євгеніївна–доктор педагогічних наук ВМ Гусак, ОА Дубасенюк, ОВ Вознюк, В Желанова, ОВ Косигіна, ... ББК 74.03 П 84, 326, 2019 | | 2019 |
Тьюторство як засіб індивідуалізації освітнього процесу в післядипломній освіті ВМ Гусак Інноваційна педагогіка 1 (18), 127-130, 2019 | | 2019 |
Сутнісна характеристика змісту професійної компетентності педагога-організатора ВМ Гусак Андрагогічні засади розвитку професійної компетентності педагогічних …, 2018 | | 2018 |
Тьюторство як активна практика у післядипломній освіті ВМ Гусак Розвиток професійної компетентності педагогів у системі післядипломної …, 2017 | | 2017 |
Педагогічний коучинг як технологія особистісно-професійного розвитку педагога ВМ Гусак Formingofmoerneducationalenvironment: benefits, risks …, 2017 | | 2017 |