Follow
Iryna Budnikevych
Iryna Budnikevych
Other namesІрина Буднікевич, Iryna Budnikevich, Ирина Будникевич
Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University
Verified email at chnu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Становлення регіонального ринку інновацій в Україні
ІМ Буднікевич, ІМ Школа
Чернівці: Зелена Буковина, 202, 2002
822002
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика/Ірина Буднікевич
І Буднікевич
ІРД НАН України–Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2012
54*2012
Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] : навч. посіб.
К: Центр учбової літератури, 2013, 2013
42*2013
Маркетинг у галузях і сферах діяльності
ІМ Буднікевич
Київ: ЦНЛ 536, 3, 2019
302019
Municipal marketing: theory, methodology, practice
I Budnikevich
Chernivtsi, Chernivtsi National University, 2012
252012
Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories
I Budnikevych, I Gavrysh
Baltic Journal of Economic Studies 3 (1), 12-18, 2017
152017
Munitsypalnyy marketynh: teoriya, metodolohiya, praktyka [Municipal marketing: theory, methodology, practice]
IM Budnikevych
Chernivtsi: Chernivetskyy nats. un-t, 2012
152012
КОНЦЕПЦІЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
І Буднікевич, І Гавриш, Крупенна, Інга, B Iryna, K Inga, G Iryna
Регіональна економіка, С. 76-85, 2016
142016
Становлення регіонального ринку інновацій: теорія та практика (на прикладі Карпатського регіону)
ІМ Буднікевич, ІМ Школа
Чернівец. нац. ун-т.–Львів, 2002.–16 с, 2002
142002
Enterprise competitive positioning based on knowledge resources identification
O Vartanova, O Kolomytseva, V Bilyk, I Budnikevich, L Vasylchenko, ...
Entrepreneurship and Sustainability Issues 9 (1), 529, 2021
122021
Positioning of the Amalgamated Territorial Communities of Ukraine through the Sustainable Development in the Conditions of Military Actions.
I Budnikevich, O Kolomytseva, Y Rohozian, I Krupenna, D Zablodska
Problemy ekorozwoju – problems of sustainable development, 103-112, 2021
122021
Kontseptsiya terytorialʹnoho marketynhu yak osnova formuvannya ta pidvyshchennya pryvablyvosti [The concept of territorial marketing as a basis of formation and increase of …
IM Budnikevych, II Havrysh
Regional economy, 76-85, 2016
122016
Munitsypal'nyy marketynh: teoriya, metodolohiya, praktyka
I Budnikevych
Chernivtsi: Chernivets' kyy nats. un-t, 2012
102012
Ринок інновацій: предмет та структура
С Ільєнкова
Вісник ТУП. Наук. журн, 69-72, 2008
102008
Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків
І Буднікевич, Н Ютиш, Н Тафій
Схід, 17-25, 2017
82017
Роль специфічних елементів комплексу маркетингу у формуванні та реалізації сучасних концепцій маркетингу
АІ Буднікевич, Ірина
82013
Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону
ІМ Буднікевич, ІІ Гавриш, ІА Крупенна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2018
72018
Формування конкурентних переваг ВНЗ: маркетинговий підхід
ІМ Буднікевич, Н Романюк
Науковий вісник Чернівецького університету, 108-114, 2014
72014
Соціально-етична концепція муніципального маркетингу, як філософія муніципального управління
ІМ Буднікевич
Сталий розвиток економіки, 242-249, 2011
72011
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика
ІМ Буднікевич
навч. посіб./ІМ Буднікевич [та ін.], 2013-88, 2013
62013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20