Підписатись
Iryna Budnikevych
Iryna Budnikevych
Інші іменаІрина Буднікевич, Iryna Budnikevich, Ирина Будникевич
Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University
Підтверджена електронна адреса в chnu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Становлення регіонального ринку інновацій в Україні
ІМ Буднікевич, ІМ Школа
Чернівці: Зелена Буковина 29, 2002
832002
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика/Ірина Буднікевич
І Буднікевич
ІРД НАН України–Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2012
54*2012
Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] : навч. посіб.
К: Центр учбової літератури, 2013, 2013
44*2013
Маркетинг у галузях і сферах діяльності
ІМ Буднікевич
Київ: ЦНЛ 536, 3, 2019
312019
Municipal marketing: theory, methodology, practice
I Budnikevich
Institute of regional investigations, Academy of Sciences of Ukraine …, 2012
262012
Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories
I Budnikevych, I Gavrysh
Baltic Journal of Economic Studies 3 (1), 12-18, 2017
152017
КОНЦЕПЦІЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
І Буднікевич, І Гавриш, Крупенна, Інга, B Iryna, K Inga, G Iryna
Регіональна економіка, С. 76-85, 2016
152016
Munitsypalnyy marketynh: teoriya, metodolohiya, praktyka [Municipal marketing: theory, methodology, practice]
IM Budnikevych
Chernivtsi: Chernivetskyy nats. un-t, 2012
152012
Становлення регіонального ринку інновацій: теорія та практика (на прикладі Карпатського регіону)
ІМ Буднікевич, ІМ Школа
Чернівец. нац. ун-т.–Львів, 2002.–16 с, 2002
132002
Enterprise competitive positioning based on knowledge resources identification
O Vartanova, O Kolomytseva, V Bilyk, I Budnikevich, L Vasylchenko, ...
Entrepreneurship and Sustainability Issues 9 (1), 529, 2021
122021
Positioning of the Amalgamated Territorial Communities of Ukraine through the Sustainable Development in the Conditions of Military Actions.
I Budnikevich, O Kolomytseva, Y Rohozian, I Krupenna, D Zablodska
Problemy ekorozwoju – problems of sustainable development, 103-112, 2021
122021
Kontseptsiya terytorialʹnoho marketynhu yak osnova formuvannya ta pidvyshchennya pryvablyvosti [The concept of territorial marketing as a basis of formation and increase of …
IM Budnikevych, II Havrysh
Regional economy, 76-85, 2016
122016
Munitsypal'nyy marketynh: teoriya, metodolohiya, praktyka
I Budnikevych
Chernivtsi: Chernivets' kyy nats. un-t, 2012
102012
Ринок інновацій: предмет та структура
С Ільєнкова
Вісник ТУП. Наук. журн, 69-72, 2008
102008
Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків
І Буднікевич, Н Ютиш, Н Тафій
Схід, 17-25, 2017
82017
Роль специфічних елементів комплексу маркетингу у формуванні та реалізації сучасних концепцій маркетингу
АІ Буднікевич, Ірина
82013
Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону
ІМ Буднікевич, ІІ Гавриш, ІА Крупенна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2018
72018
Формування конкурентних переваг ВНЗ: маркетинговий підхід
ІМ Буднікевич, Н Романюк
Науковий вісник Чернівецького університету, 108-114, 2014
72014
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика
ІМ Буднікевич
навч. посіб./ІМ Буднікевич [та ін.], 2013-88, 2013
62013
Соціально-етична концепція муніципального маркетингу, як філософія муніципального управління
ІМ Буднікевич
Сталий розвиток економіки, 242-249, 2011
62011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20