Підписатись
Грозна Олена
Грозна Олена
Taras Shevchenko National University of Kyiv
Підтверджена електронна адреса в knu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Socio-Psychological Factors of User Trust in Information in Electronic Mass Communication
M Shpak, A Kichuk, O Sytnyk, N Ishchuk, D Filonenko, O Hrozna
Studies of Applied Economics 39 (5), 2021
42021
Brand Identity As A Component of Image Communication: Key Features of Identity Formation
О Sytnyk, O Hrozna
Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 2021
12021
Дефініційна полеміка в сфері інтернет-журналістики щодо понять «жанр» і «формат» у сучасному інформаційному просторі
О Грозна
Український інформаційний простір, 119-130, 2022
2022
THE CONCEPTS OF «GENRE»,«FORM» AND «FORMAT» IN ONLINE JOURNALISM
O Hrozna
Збірник наукових праць SCIENTIA, 2021
2021
МЕДІА ГРОМАД ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ІНФОРМАЦІЇ В РЕГІОНАХ
О Грозна
Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 46-47, 2020
2020
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО КОНТЕНТУ В КРОСМЕДІА
ОО Грозна
Рекомендовано до друку Науково-методичною радою Київського національного …, 0
Рекомендовано до друку Науково-методичною радою Київського національного університету імені Тараса Шевченка Протокол № 4-16/17 від 16 червня 2017 року
БВ Потятинник, ОГ Ткаченко
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–7