Компетентнісний підхід як засіб модернізації змісту вищої освіти ІІ Драч Проблеми освіти, 44-47, 2008 | 114 | 2008 |
Управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи в умовах інноваційного розвитку суспільства ІІ Драч Матеріали V міжнар. наук.-практ. конф.“Інноваційний розвиток суспільства за …, 2013 | 75 | 2013 |
Самостійна робота студентів вищих навчальних закладів як важливий елемент сучасної підготовки фахівців ІІ Драч Нові технології навчання: наук.-метод. зб.–К.: Наук.-метод. центр вищої …, 2004 | 32 | 2004 |
Теоретичні і методичні засади управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи ІІ Драч Нац. акад. пед. наук України, Держ. вищ. навч. закл." Ун-т менедж. освіти".–Київ, 2013 | 16 | 2013 |
Організація навчального процесу з розвитку творчого потенціалу студентів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації ІІ Драч ст. канд. пед. наук: 13.00. 01.–К.: Ін-т вищої освіти АПН України, 2005–20 с, 2005 | 15 | 2005 |
Компетентність фахівця як теоретична проблема І Драч Нова педагогічна думка, 41-44, 2013 | 14 | 2013 |
Формування ключових компетентностей як основа професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи І Драч Імідж сучасного педагога, 7-10, 2013 | 14 | 2013 |
Компетентнісна модель майбутнього викладача вищої школи ІІ Драч Гуманітарний вісник.–Додаток 1, 94-102, 2012 | 13 | 2012 |
Компетентнісний підхід як ключовий методологічний нструмент модернізації підготовки майбутніх викладачів вищої школи ІІ Драч Теорія та методика управління освітою 7, 2011 | 13 | 2011 |
Мотиваційно-ціннісні аспекти формування професійної направленості у ВНЗ ІІ Драч, ІМ Драч Коледжанин.–2002.–ғ 1, 2, 2002 | 13 | 2002 |
Зміст та структура ключових компетентностей майбутнього викладача вищої школи ІІ Драч Полтавський національний педагогічний університет імені ВГ Короленка, 2013 | 12 | 2013 |
Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога ІІ Драч Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у …, 2012 | 12 | 2012 |
Психолого-педагогічні аспекти втілення модульно-рейтингової системи ІІ Драч Проблеми освіти.–2000.–Вип 22, 57-61, 2000 | 11 | 2000 |
Акмеологічний підхід до формування професійної компетентності студентів у вищому навчальному закладі ІІ Драч Теорія та методика управління освітою: електрон. наук. фахове вид, 2009 | 10 | 2009 |
Оцінювання творчого потенціалу студентів вищих навчальних закладів ІІ Драч Проблеми освіти: Наук.-метод. зб./Кол. авт.–К.: Наук.-метод. центр вищої …, 2005 | 9 | 2005 |
Аналіз базових категорій компетентрісного підходу та їх співвідношення І Драч Теорія та методика управління освітою, 2013 | 8 | 2013 |
Феномен управління в умовах трансформації освіти І Драч Теорія та методика управління освітою, 2012 | 8 | 2012 |
Лідерство і командність в управлінні навчальним закладом ІІ Драч ScienceRise, 63-67, 2015 | 7 | 2015 |
Компетентнісний підхід у підготовці магістрантів з педагогіки вищої школи ІІ Драч Проблеми освіти 1 (70), 140-146, 2012 | 7 | 2012 |
Формування компетенцій випускників ВНЗ в контексті інтеграції України в Європейський Союз ІІ Драч Режим доступу: http://www. agronms. com. ua/nmcprop/novteh43. html 27 (3), 2006 | 7 | 2006 |