Підписатись
Svitlana Rozumeі
Svitlana Rozumeі
Associate Professor
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Дослідження стану пивного ринку України в умовах економічної нестабільності
СБ Розумей, КЄ Cтупка, ІВ Ніколаєнко
92018
Методичні аспекти формування систем розподілу продукції в збутовій системі підприємства
СБ Розумей, ІВ Ніколаєнко
Проблеми системного підходу в економіці, 125-130, 2017
92017
Методичні підходи щодо оцінювання каналів розподілу продукції
СБ Розумей, КЮ Семененко, ІП Розпутня
Формирование рыночных отношений в Украине, 169-173, 2014
82014
Анализ и оценка конкурентной среды предприятия
ТГ Белова, СБ Розумей
82014
Збут у широкому та вузькому розумінні
АМ Богданович, СБ Розумей
72014
Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як засіб просування товару
СБ Розумей, АВ Долюк, КЮ Семененко
Бізнес-навігатор, 47-51, 2018
62018
Процес вибору стратегій управління взаємовідносинами з клієнтами
СБ Розумей, ЄС Горбонос
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і …, 2015
62015
Сутність та етапи комерційної діяльності підприємства
СБ Розумей, АО Голь
52018
Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень
НП Скригун, СБ Розумей
52011
Класифікація інструментів трейд-маркетингу
ЛЮ Богун, СБ Розумей, ІВ Ніколаєнко
Економічний аналіз, 167-172, 2018
42018
Визначення ступеня управління каналами та системами розподілу продукції підприємств
СБ Розумей, МО Юзвик
Економічний аналіз, 114-120, 2015
42015
Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу
НП Скригун, СБ Розумей, КЮ Семененко
42013
Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу
ЛЮ Богун, СБ Розумей
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і …, 2017
32017
Ринок пива і системи розподілу з урахуванням тенденцій, що склалися
СБ Розумей
22015
Психологічні аспекти мерчандайзингу
СБ Розумей, ЮВ Ладинська
22010
Современные технологии продажи: сущность, виды, примеры
ТГ Белова, АД Сергеева, СБ Розумей
Економічні студії, 11-14, 2015
12015
Особливості маркетингової збутової політики підприємства в мережі Інтернет
ЛВ Капінус, СБ Розумей, КЮ Семененко
Економіка та управління АПК, 68-72, 2014
12014
Оцінювання та вибір торговельних посередників
СБ Розумей, СП Богдан
12013
Вибір стратегії ціноутворення на різних етапах життєвого циклу товару
ТГ Бєлова, СБ Розумей
12011
ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ FEATURES OF INTERNET MARKETING IN MODERN CONDITIONS
СБ Розумей, ІВ Ніколаєнко
електронний науковий журнал, 190, 2019
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20