Підписатись
Вілена Воронова Vilena Voronova
Вілена Воронова Vilena Voronova
Інші іменаVilena Voronova
доцент з/н, Київський національний університет культури і мистецтв
Підтверджена електронна адреса в knukim.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Branding as a social communication technology for managing consumer behavior
DF Natalia Zykun, Yana Zoska, Anastasiia Bessarab, Vilena Voronova, Yuliia ...
International Journal of Management (IJM) 11 (Issue 6), pp. 1027-1037, 2020
142020
Managing consumer behaviour through social communications
AK Natalia Zykun, Yana Zoska, Vilena Voronova, Diana Fayvishenko, Yuliia ...
Estudios de Economia Aplicada 39 (3), 2021
5*2021
Концепт «щастя» як поліпредметний об’єкт наукового дослідження: діахронічний аспект
В Воронова
УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА: МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ …, 2021
22021
" Маршрут№ 1" газети" День" у контексті реалізації геобрендингових завдань
В ВороноВа
Сумський державний університет, 2018
12018
Геобрендинг як соціально-комунікаційна технологія у процесі інноваційного розвитку регіонів України
ВВ Воронова
Київський національний університет культури і мистецтв, 2018
12018
The Effectiveness of Gamification Elements for the Development of Future Culturologists’ Digital Competence
VS Tetiana Humeniuk1,Liudmyla Prosandieieva, Vilena Voronova, Olha ...
Journal of Curriculum and Teaching 11 (6), 113-125, 2022
2022
Brandologist vs Brandmaker: Geobranding Terminology Formation
V Voronova
State and Regions. Series: Social Communications, 81-87, 2020
2020
Geo Branding as a Social and Communication Technology: Nomenclature Formation
V Voronova
State and Regions. Series: Social Communications, 92-98, 2020
2020
Social and Communicative Aspect of Geo Branding
V Voronova
State and Regions. Series: Social Communications, 3-8, 2020
2020
Термінологічна кодифікованість геобрендингу у контексті його інституалізації
ВВ В.
Міжнародна науково-практична конференція «Імідж і репутація: сучасні …, 2020
2020
Сучасні геобрендингові комунікації: пошук ефективних інструментів
ВВ В.
Digital media: становлення новітньої комунікації: колективна монографія / за …, 2020
2020
Формування іміджу українських регіонів: геобрендинговий аспект
V Voronova
Редколегія: Поплавський Михайло (голова), 128, 2019
2019
Формування іміджу українських регіонів: геобрендинговий аспект
ВВ В.
Міжнародна науково-практична конференція «Імідж і репутація: теорія і …, 2019
2019
Брендолог VS брендмейкер: формування термінології геобрендингу
ВВ В.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 4 (40), С.81-87., 2019
2019
Соціальнокомунікаційний аспект геобрендингу: узагальнення наукових підходів
ВВ В.
International Multidisciplinary Conference «KeyIssuesofEducationandSciences …, 2018
2018
Соціально-комунікаційний аспект геобрендингу
ВВ В.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 3 (35), С. 3–8, 2018
2018
Геобрендинг як соціально-комунікаційна технологія: формування термінологічного апарату
ВВ В.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2 (34), С. 92–98., 2018
2018
Цивілізаційне залучення як психоекологічна методологія: політико-психологічний аспект
В Воронова
Evropský politický a právní diskurz, 131-138, 2018
2018
Технології трансформацій та політичного брендингу як сучасний інструмент лідерства
В Воронова
Evropský politický a právní diskurz, 134-140, 2017
2017
Проблеми деперсоналізації та дегуманізації сучасних засобів брендингу і реклами: психологічний аналіз
ВВ Воронова
Проблеми політичної психології, 143-153, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20