Follow
Ольга Кравець
Ольга Кравець
Старший викладач кафедри маркетингу ДДАЕУ
Verified email at dsau.dp.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Розроблення маркетингових конкурентних стратегій підприємств
МО Багорка, ІГ Кадирус, ОВ Кравець
Ужгородський національний університет, 2021
122021
Дослідження умов формування інфраструктури ринку сільськогосподарської продукції
СО Кобернюк, ОВ Никитюк, ОВ Кравець
Агросвіт, 33-37, 2014
52014
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА
МО Багорка, ІА Абрамович, ОВ Кравець
Підприємництво та інновації, 59-65, 2024
12024
Формування маркетингової системи збуту продукції аграрного підприємства
МО Багорка, ЛС Квасова, ОВ Кравець
Класичний приватний університет, 2023
12023
МІСЦЕ ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
М Багорка, Т Ільченко, О Кравець
Економіка та суспільство, 2023
2023
СУТНІСТЬ ТА МІСЦЕ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
ОС Воронко, ОВ Кравець
Вісник ЛТЕУ. Економічні науки, 28-34, 2022
2022
Особливості некомерційного маркетингу в сучасному аспекті діяльності підприємств
ОВ Кравець
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2022
2022
Маркетингові інновації, як основна складова конкурентоспроможності аграрних підприємств
ОВ Кравець
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2022
2022
Особливості організації маркетингової діяльності в некомерційних організаціях
ОВ Кравець
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2022
2022
Інноваційний маркетинг як сучасна складова ефективного агровиробництва
ОВ Кравець
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2022
2022
Сутність та завдання екологічного маркетингу
ЄП Борисенко, ОВ Кравець
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2022
2022
Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних послуг
Л Пустова, ОВ Кравець
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2022
2022
Маркетинговий аналіз сильних та слабких сторін процесу виробництва олійних культур
ОВ Кравець
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2021
2021
Маркетинговий аналіз ризиків при виробництві олійних культур
ОВ Кравець
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2021
2021
Маркетингова оцінка інноваційної діяльності підприємств олійно-жирового під комплексу
ОВ Кравець
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2021
2021
Маркетингові стратегії при формуванні ефективної збутової політики підприємств олійно-жирової промисловості
ОВ Кравець
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2020
2020
СО Кобернюк, старший викладач кафедри маркетингу, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет ОВ Никитюк, старший викладач кафедри маркетингу
ОВ Кравець
У НОМЕРІ, 2014
2014
Багорка МО
ОВ Кравець
СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ РИНКОВОЇ ІНФРАСТУКТУРИ
ОВ Кравець
Зареєстровано в Українському інституті науково-технічної експертизи та …, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19