Підписатись
Вікторія Горлачова
Вікторія Горлачова
Інші іменаHorlachova Viktoriia
доцент, НУ Запорізька політехніка
Підтверджена електронна адреса в zp.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Структура семантичного поля кольоропозначень у сучасному російськомовному рекламному дискурсі
ВВ Горлачова
ВВ Горлачова, 2011
52011
Гендерные особенности цветообозначений в современном русскоязычном рекламном дискурсе
ВВ Горлачева
Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки 1 (1), 22-28, 2009
52009
Манипулятивный потенциал цветообозначений в современной рекламе
ВВ Горлачева
Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки, 164-169, 2011
32011
Проявление синестезии в русскоязычных рекламных цветообозначениях
ВВ Горлачева
Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки 1 (1), 77-82, 2008
22008
Комунікативні стратегії реклами побутової техніки
ВВ Горлачова, ВВ Горлачева
Дніпропетровський національний університет, 2015
12015
Комунікативні стратегії сучасної реклами туристичних послуг в Індії
ВВ Горлачова, ВВ Горлачева
Видавництво «Дике Поле», 2015
12015
До питання про професійне спілкування іноземною мовою фахівців сфери туризму: лексикалізація образу Іспанії в англомовних туристичних текстах
ВВ Горлачова, ВВ Горлачева
Видавництво Д. Бураго, 2014
12014
Названия фиолетового цвета в современной рекламе
ВВ Горлачева
Мова і культура, 507-513, 2013
12013
Об изучении русскоязычной рекламы в современной лингвистике
ВВ Горлачева
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Мовознавство, 24-30, 2011
12011
ОГЛЯД ТЕМИ SWOT-АНАЛІЗ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ДІЛОВОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА»
В Горлачова
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ, 2020
2020
АНГЛОМОВНІ ТА УКРАЇНОМОВНІ СЛОГАНИ В РЕКЛАМІ СТІЛЬНИКОВИХ ТЕЛЕФОНІВ
ВВ Горлачова
Лексико-граматичні інновації в сучасних слов’янських мовах, 35, 2019
2019
Номінація кольору шкіри у сучасній рекламі
ВВ Горлачова
Талком, Київ, 2019
2019
Колір жіночої краси у сучасній англомовній та російськомовній рекламі
В Горлачова, Т Хейлик
Бердянський державний педагогічний університет, 2018
2018
Сучасні лексичні запозичення серед кольоропозначень в україномовній та російськомовній рекламі
ВВ Горлачова, ТО Хейлік
Вісник Маріупольського державного гуманітарного університету. Сер …, 2018
2018
ДО ПИТАННЯ ПРО ЛЕКСИЧНИЙ ТА СЕМАНТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗАГОЛОВКІВ СТАТЕЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ ТЕМАТИКИ
ЄС Максимова, ВВ Горлачова
Редакційна колегія, 2018
2018
ДО ПИТАННЯ ПРО ВИВЧЕННЯ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ ЛЕКСИКИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СФЕРИ ТУРИЗМУ
ВВ Горлачова, ЛВ Назимок
СЕКЦІЯ 2 ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, 514, 2017
2017
ДО ПИТАННЯ ПРО СЕМАНТИЧНЕ ПОЛЕ “ПРИГОДА” У СУЧАСНІЙ АНГЛОМОВНІЙ РЕКЛАМІ
ВВ Горлачова
Редакційна колегія, 36, 2016
2016
Типология цветообозначений декоративной косметики в современной рекламе
ТО Хейлік, ВВ Горлачова
Мова, С. 177-181., 2014
2014
Желтый в современной рекламе: хроматический признак и его цветообозначения
ВВ Горлачова
Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки, 93-98, 2013
2013
Методичні матеріали з ділової англійської мови для студентів 4 курсу заочного відділення факультету МТУ
ІО Волгіна, ИА Волгина, ВВ Горлачова, ВВ Горлачева
Запорізький національний технічний університет, 2013
2013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20