Сучасна українська літературна мова СО Караман, ОВ Караман, МЯ Плющ Літера ЛТД, 2014 | 142 | 2014 |
Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах МІ Пентилюк, СО Караман, ОВ Караман К.: Ленвіт 400, 4, 2005 | 76 | 2005 |
Використання ІКТ для формування фахових компетентностей у майбутніх учителів української мови і літератури ОА Кучерук, СО Караман, ОВ Караман, НМ Віннікова Інформаційні технології і засоби навчання, 196-214, 2019 | 28 | 2019 |
Формування креативності майбутніх учителів української мови як лінгводидактична проблема ОВ Караман, ОМ Горошкіна Українська мова і література в школах України, 29-33, 2014 | 17 | 2014 |
Формування в учнів орфографічних умінь і навичок у процесі вивчення фонетики ОВ Караман Караман Ольга Володимирівна, 1994 | 15 | 1994 |
Практикум з методики навчання української мови в загальноосвітніх закладах: модульний курс: посібник для студентів пед. університетів та інститутів МІ Пентилюк, ЗП Бакум, ОМ Горошкіна, СО Караман, ОВ Караман, ... Ленвіт, 2011 | 13 | 2011 |
Науково-освітні електронні бібліотеки у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників ОА Кучерук, СО Караман, ОВ Караман Інформаційні технології і засоби навчання, 152-165, 2018 | 10 | 2018 |
Формування методичної компетентності студентів-філологів ОВ Караман Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 88-92, 2015 | 9 | 2015 |
Практикум з методики навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі: навчальний посібник ОМ Горошкіна, СО Караман, ЗП Бакум, ОВ Караман, ОА Копусь | 9 | 2015 |
Інформаційний ресурс тексту як засіб формування толерантної особистості старшокласника профільної школи СО Караман, ОВ Караман, ТО Горохова Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2014 | 9 | 2014 |
Проблема підручникотворення для профільної школи у науковому полі української лінгводидактики СО Караман, ОВ Караман НПУ імені МП Драгоманова, 2012 | 9 | 2012 |
Формування ключових компетентностей учнів засобами підручника «Українська мова» для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології С Караман, О Горошкіна, О Караман, Л Попова Українська мова і література в школах України 6, 22-29, 2017 | 8 | 2017 |
Українська мова. Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. Профільний рівень МЯ Плющ, ВІ Тихоша, СО Караман, ОВ Караман К.: Освіта, 2010 | 8 | 2010 |
Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника СО Караман Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір: матер. Міжнар …, 2012 | 6 | 2012 |
Методика навчання української мови в середнiх освiтнiх закладах та iн.; за ред. МI Пентилюк МI Пентилюк, СО Караман, ОВ Караман | 6 | 2004 |
та НМ Віннікова," Використання ІКТ для формування фахових компетентностей у майбутніх учителів української мови і літератури ОА Кучерук, СО Караман, ОВ Караман Інформаційні технології і засоби навчання 71 (3), 196-214, 2019 | 5 | 2019 |
Національно-культурний компонент змісту навчання лексикології і фразеології української мови ММ Греб Українська мова і література в школах України, 144, 2017 | 5 | 2017 |
Лінгвометодичні аспекти формування у майбутніх магістрів-філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію СО Караман, ОВ Караман Проблеми освіти, 157, 2015 | 5 | 2015 |
Основні напрями роботи зі стилістики ОВ Караман Рідна мова, 2014 | 5 | 2014 |
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ СТРАТЕГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ МОВНО-МОВЛЕННЄВІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА С Караман, О Караман | 5 | 2012 |