Теоретичні і методичні засади навчання етнодизайну студентів у вищих мистецьких навчальних закладах АА Руденченко | 21 | 2017 |
Етнодизайн як міждисциплінарний феномен створення творчого освітнього простору А Руденченко Проблеми підготовки сучасного вчителя, 140-146, 2014 | 12 | 2014 |
Розвиток обдарованості студентів вищих навчальних закладів засобами етнодизайну: теорія і практика: монографія АА Руденченко Київ: Видавництво НПУ ім. Драгоманова, 91-95, 2016 | 7 | 2016 |
Теоретичні основи навчання етнодизайну студентів вищих мистецьких навчальних закладів А Руденченко Проблеми підготовки сучасного вчителя, 100-106, 2013 | 6 | 2013 |
Этнодизайн: организационно-педагогические условия проектирования творческой образовательной среды художественных учебных заведений АА Руденченко Отечественная и зарубежная педагогика, 123-131, 2014 | 4 | 2014 |
Методологічні основи навчання етнодизайну у вищих мистецьких навчальних закладах АА Руденченко Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні …, 2013 | 4 | 2013 |
Методика навчання майбутніх фахівців у галузі етнодизайну АА Руденченко Міжнародний науковий журнал Науковий огляд 9 (30), 2016 | 3 | 2016 |
Інноваційний підхід до розв’язання проблеми виявлення підтримки обдарованої особистості АА Руденченко Міжнародний науковий журнал Науковий огляд 4 (25), 2016 | 2 | 2016 |
МЕНТАЛЬНІ ЗАСАДИ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СВОЄРІДНОСТІ В ДИЗАЙНІ АА Руденченко Етнодизайн: європейський вектор розвитку і національний контекст, 409-412, 2014 | 2 | 2014 |
Методологічні засади вивчення проблеми обдарованості особистості АА Руденченко Сборники конференций НИЦ Социосфера, 183-192, 2014 | 2 | 2014 |
Методика навчання декоративного розпису на заняттях з художньої праці та образотворчого мистецтва в основній школі АА Руденченко Нац пед. ун-т ім. МП Драгоманова, 2006 | 2 | 2006 |
Особливості та організаційно-педагогічні засади проектування творчого освітнього простору у вищому мистецькому навчальному закладі А Руденченко Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2016 | 1 | 2016 |
Теоретико-методологічні засади навчання етнодизайну обдарованих студентів у вищих мистецьких навчальних закладах АА Руденченко Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2013 | 1 | 2013 |
Етнопедагогічні аспекти навчання декоративного розпису АА Руденченко НПУ ім. МП Драгоманова, 2011 | 1 | 2011 |
Формування основ фахової підготовки студентів мистецьких навчальних закладів засобами етнодизайну АА Руденченко Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв, 29-31, 2011 | 1 | 2011 |
Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах АА Руденченко Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття: матер …, 2016 | | 2016 |
Індивідуально-диференційований підхід до творчого розвитку особистості студентів у процесі етнодизайнерської діяльності А Руденченко Естетика і етика педагогічної дії, 140-151, 2016 | | 2016 |
Методика обучения будущих специалистов в области этнодизайна АА Руденченко Науковий огляд, 125-138, 2016 | | 2016 |
Инновационный подход к решению проблемы выявления поддержки одаренной личности АА Руденченко Науковий огляд 4 (25), 76-89, 2016 | | 2016 |
Психолого-педагогічні аспекти вивчення проблеми обдарованості особистості АА Руденченко Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології, 380-384, 2013 | | 2013 |