Підписатись
Наталія Штельма (Nataliiy Shtelma)
Наталія Штельма (Nataliiy Shtelma)
к.е.н., викладач кафедри обліку та економіко-правового забезпечення агропромислового бізнесу,ТНЕУ
Підтверджена електронна адреса в tneu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингові комунікації ХХІ століття
Н Штельма
Галицький економічний вісник, 26, 2010
232010
Основні помилки та правила створення ефективної реклами
НО Штельма
152009
Основні помилки та правила створення ефективної реклами
НО Штельма
152009
Прикладні аспекти вдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємств агропромислового виробництва
НО Штельма
Український журнал прикладної економіки 1 (3), 109-115, 2016
62016
Комунікативне активізування машинобудівних підприємств
НО Штельма
Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму 2 (1), 3, 2010
62010
Нaукoве розуміння упpaвлiння екoнoмiчнoю безпекою aгpapних пiдпpиємcтв
Н Штельма, Ю Береза
Тернопіль: ТНЕУ, 2019
2019
Історія виникнення та перспективи розвитку криптовалют
Н Штельма
Тернопіль: ТНЕУ, 2018
2018
Зарубіжний досвід організації аудиторської діяльності
Н Штельма
Тернопіль, Крок, 2017
2017
Особливості застосування маркетингу на агропромислових підприємствах
Н Штельма
Тернопіль, Вектор, 2016
2016
Вплив процесів глобалізації на розвиток аграрного ринку України
Н Штельма
ТНЕУ, 2016
2016
Формування маркетингової комунікаційної політики на машинобудівних підприємствах
НО Штельма
2012
Комунікативне активізування машинобудівних підприємств
ШН О.
Бюлетень міжнародного нобелівського економічного форуму 2 (№ 1 (3)), 378 – 383, 2010
2010
Різноманітність засобів маркетингової комунікаційної політики
ШН О.
Наука й економіка, 146-150., 2010
2010
Маркетингові комунікації xxi століття
Н Штельма
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
2010
Вдосконалення маркетингової комунікаційної політики на вітчизняних підприємствах
ШН О.
Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності, С. 113 …, 2009
2009
Напрямки вдосконалення маркетингової комунікаційної політики в умовах глобалізації
ШН О.
Інвестиційні та інноваційні складові розвитку внутрішнього ринку України в …, 2009
2009
Основні помилки та правила створення ефективної реклами
ШН О.
Галицький економічний вісник, 71-75, 2009
2009
Значення PR-технологій для успішної діяльності українських компаній
ЧНО к.е.н. Комяков О.О. (Київский національний технічний університет України ...
Економіка: проблеми теорії та практики Збірник наукових праць. 4 (Випуск 238 …, 2008
2008
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–18