Follow
Олена Птащенко (Olena Ptashchenko, Елена Птащенко)
Олена Птащенко (Olena Ptashchenko, Елена Птащенко)
West Ukrainian National University (WUNU, ЗУНУ)
Verified email at wunu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачем
ОВ Птащенко, ЄД Мірошникова, ЕВ Птащенко, ЕД Мирошникова
53*2016
Transformation of marketing communications tools in the context of globalization
VV Bozhkova, OV Ptashchenko, LY Saher, LO Syhyda
Marketing and management of innovations 1, 73-82, 2018
502018
Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
ВВ Божкова, ОВ Птащенко, ЛЮ Сагер, ЛО Сигида
392018
Use of key indicators to monitor sustainable development of rural areas
VG Shcherbak, L Ganushchak-Yefimenko, O Nifatova, N Fastovets, ...
Global journal of environmental science and management 6 (2), 175-190, 2020
362020
Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства: монографія
ВГ Щербак, ГО Холодний, ОВ Птащенко, ОМ Бихова, ГА Холодный, ...
ХНЕУ, 2013
31*2013
State business support programs in wartime conditions
K Alekseieva, M Maletych, O Ptashchenko, O Baranova, Z Buryk
Economic Affairs 68 (1s), 231-242, 2023
292023
Economіc dеvеlopmеnt based on international enterpreneurship and business tourism
NGGNGKGPOVM A. A.
Economic Annals-XXI, Р. 104-109., 2017
28*2017
Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
ВВ Божкова, ОВ Птащенко, ЛЮ Сагер, ЛО Сигида
27*2018
Transformation of the global economic space in the present
ОВ Птащенко
Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля, 14-18, 2018
24*2018
Формування маркетингової підтримки товарної інноваційної політики
ОВ Птащенко
Бізнес Інформ, 160-162, 2012
24*2012
Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції
ПО Валеріївна
Проблеми і перспективи розвитку підприємництва: збірник наукових праць ХНАДУ …, 2017
19*2017
Підвищення ефективності збутової політики підприємства через використання Інтернет-маркетингу
ОВ Птащенко
Крымский экономический вестник 2 (2), 113-116, 2013
19*2013
Transformation of managerial innovations in conditions of digitalization of market relations
S Khaminich, M Broshkov, E Kuznietsov, O Ptashchеnko, V Milcheva, ...
International Journal of Recent Technology and Engineering, 2019
18*2019
Digital inclusion: financial and marketing aspects
AI Krysovatyy, OM Desyatnyuk, OV Ptashchenko
Журнал стратегічних економічних досліджень, 2023
172023
Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацією
ОВ Птащенко
17*2018
Інтернет-маркетинг у системі управління збутом підприємства
ОВ Птащенко
ХНЕУ, 2013
16*2013
Logistics concepts to optimise business processes
O Prokopenko, Y Kichuk, O Ptashchеnko, I Yurko, M Cherkashyna
Studies of Applied Economics 39 (3), 2021
152021
Тестування як форма контролю знань: переваги та недоліки
ВВ Божкова, ЛЮ Сагер
Видавництво СумДУ, 2010
152010
The Application of Digitization in the Economy as a Promising Direction in the Growth of Human Capital
I Shevchenko, H Zavadskykh, O Ptashchenko, V Zvonar, I Vishka
Economic Affairs 68 (1s), 345-352, 2023
142023
Innovations in the educational process and pedagogical technologies under the influence of crisis phenomena and global digitalization
N Makhynia, Y Kichuk, O Ptashchеnko, K Kyrylenko, K Horchynska, ...
Estudios de Economia Aplicada, 2021
142021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20