Svitlana Pryshchenko / Светлана Прищенко / Світлана Прищенко
Svitlana Pryshchenko / Светлана Прищенко / Світлана Прищенко
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Інститут дизайну та реклами
Подтвержден адрес электронной почты в домене dakkkim.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Національний стиль і псевдонаціоналізація у рекламі: соціокультурний аспект
СВ Прищенко
Режим доступу: http://конференция. com. ua/pages/view/929, 2012
112012
Теорія та методологія дизайну: навч. посібник
С Прищенко
К.: Альтерпрес, 2010
92010
Художньо-образна система рекламної графіки: монографія
СВ Прищенко
82018
Стилізація природних форм у графічному дизайні та рекламі: формотворчі аспекти
ВЄ Михайленко, СВ Прищенко
Технічна естетика і дизайн, 121-129, 2012
82012
Естетичні параметри колористичного формотворення в рекламній графіці України
СВ Прищенко
82008
Теоретико-методологічні підходи до розуміння етнодизайну на сучасному етапі культуротворчості
С Ілона
Вісник НАКККіМ, 105-109, 2016
7*2016
Кольорознавство: навч. посібник
СВ Прищенко
К.: Альтерпрес, 2010
72010
Художньо-естетичні аспекти реклами
СВ Прищенко
Мистецтвознавство України: збірник наук. праць Академії мистецтв України.–К …, 2007
72007
Кольорознавство. Навчальний посібник
СВ Прищенко
К.: Альтпрес, 2010p 354, 2010
62010
Проблеми колірної гармонії в сучасній рекламній графіці України
СВ Прищенко
Зб. наук. праць Академії мистецтв України «Мистецтвознавство України».–К …, 2006
52006
ХУДОЖНЯ ОБРАЗНІСТЬ У РЕКЛАМІ В УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ХХ–ХХІ СТ.
СВ Прищенко
PARADIGM OF KNOWLEDGE 9 (20), 2017
42017
Появи постмодернізму у рекламі
С Прищенко
42014
Специфіка художньо-проектної культури та становлення дизайн-освіти
СВ Прищенко, ТВ Сенчук
Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 336-344, 2013
42013
Розвиток асоціативно-колористичного мислення на основі природної гармонійності кольорів
ВЄ Михайленко, СВ Прищенко
Сучасні проблеми архітектури та містобудування, 147-156, 2009
42009
Post-Modernism image-system in Advertising graphics
S Pryshchenko
European Applied Sciences, 16-18, 2014
32014
Інтеграція дизайну і реклами як концепція розвитку сучасної дизайн-освіти
Є Антонович, С Прищенко
Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології: збірник …, 2012
32012
Стилістичні тенденції розвитку рекламної графіки кінця ХХ–початку ХХІ ст.
СВ Прищенко
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. Мистецтвознавство …, 2011
32011
Creative technologies in advertising design
SV Pryshchenko
Creativity Studies 12 (1), 146-165, 2019
22019
The colour synergetics in advertising communications of the postmodern period
SV Pryshchenko
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв 1 (2), 71-75, 2016
22016
Вплив етномистецьких традицій на розвиток рекламної графіки в Україні
В Бітаєв, С Прищенко
Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки, 5-10, 2015
22015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20