Svitlana Pryshchenko / Светлана Прищенко / Світлана Прищенко
Svitlana Pryshchenko / Светлана Прищенко / Світлана Прищенко
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Інститут дизайну та реклами
Підтверджена електронна адреса в dakkkim.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Національний стиль і псевдонаціоналізація у рекламі: соціокультурний аспект
СВ Прищенко
Наукові дослідження. Теорія і практика/Badania naukowe. Teoria i praktyka …, 2012
102012
Теорія та методологія дизайну: навч. посібник
С Прищенко
К.: Альтерпрес, 2010
82010
Стилізація природних форм у графічному дизайні та рекламі: формотворчі аспекти
ВЄ Михайленко, СВ Прищенко
Технічна естетика і дизайн, 121-129, 2012
72012
Естетичні параметри колористичного формотворення в рекламній графіці України
СВ Прищенко
72008
Художньо-естетичні аспекти реклами
СВ Прищенко
Мистецтвознавство України: збірник наук. праць Академії мистецтв України.–К …, 2007
72007
Художньо-образна система рекламної графіки: монографія
СВ Прищенко
62018
Кольорознавство: навч. посібник
СВ Прищенко
К.: Альтерпрес, 2010
62010
Проблеми колірної гармонії в сучасній рекламній графіці України
СВ Прищенко
Зб. наук. праць Академії мистецтв України «Мистецтвознавство України».–К …, 2006
52006
Теоретико-методологічні підходи до розуміння етнодизайну на сучасному етапі культуротворчості
С Ілона
Вісник НАКККіМ, 105-109, 2016
4*2016
Появи постмодернізму у рекламі
С Прищенко
32014
ХУДОЖНЯ ОБРАЗНІСТЬ У РЕКЛАМІ В УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ХХ–ХХІ СТ.
СВ Прищенко
PARADIGM OF KNOWLEDGE 9 (20), 2017
22017
Post-Modernism image-system in Advertising graphics
S Pryshchenko
European Applied Sciences, 16-18, 2014
22014
Специфіка художньо-проектної культури та становлення дизайн-освіти
СВ Прищенко, ТВ Сенчук
Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 336-344, 2013
22013
Дизайн реклами: методологічні підходи
ЄА Антонович, СВ Прищенко
Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 36-43, 2012
22012
Інтеграція дизайну і реклами як концепція розвитку сучасної дизайн-освіти
Є Антонович, С Прищенко
Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології: збірник …, 2012
22012
Стилістичні тенденції розвитку рекламної графіки кінця ХХ–початку ХХІ ст.
СВ Прищенко
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. Мистецтвознавство …, 2011
22011
Кольорознавство. Навчальний посібник
СВ Прищенко
К.: Альтпрес, 2010p 354, 2010
22010
Розвиток асоціативно-колористичного мислення на основі природної гармонійності кольорів
ВЄ Михайленко, СВ Прищенко
Сучасні проблеми архітектури та містобудування, 147-156, 2009
22009
Creative technologies in advertising design
SV Pryshchenko
Creativity Studies 12 (1), 146-165, 2019
12019
Кваліметрична оцінка естетичних параметрів кольору в рекламній графіці
S Pryshchenko
Культура і сучасність, 72-77, 2017
12017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20