Стан сформованості фонологічного компоненту мовлення в учнів 5-6 класів з тяжкими мовленнєвими розладами ТВ Мельніченко Освіта осіб з особливими потребами : шляхи розбудови, 110-116, 2014 | 4 | 2014 |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ В УЧНІВ З ТЯЖКИМИ МОВЛЕННЄВИМИ РОЗЛАДАМИ ТВ Мельніченко Освітологічний дискурс, 96-107, 2016 | 3 | 2016 |
ТЕХНОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ФОНОЛОГІЧНИХ ПОМИЛОК В УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ ІЗ ТЯЖКИМИ МОВЛЕННЄВИМИ РОЗЛАДАМИ ТВ Мельніченко Особлива дитина : навчання та виховання, 71-78, 2016 | 2 | 2016 |
Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів) ОП Таран, НМ Бабич, ГВ Супрун, ТВ Мельніченко, КО Кібальна Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 251-268, 2017 | 1 | 2017 |
Основные направления методики изучения механизмов фонологических ошибок младших подростков с тяжелыми речевыми расстройствами ТВ Мельниченко V МЕЖДУНАРОДНАЯ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ «СПЕЦИАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ …, 2016 | 1 | 2016 |
Особливості засвоєння учнями з тяжкими мовленнєвими розладами знань з української мови ТВ Мельніченко Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітації, 67-69, 2015 | 1 | 2015 |
Стан сформованості знань з української мови в учнів із тяжкими мовленнєвими розладами ТВ Мельніченко Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О …, 2015 | 1 | 2015 |
Методика діагностики стану сформованості фонологічних знань у школярів 5-6 класів з тяжкими мовленнєвими розладами ТВ Мельніченко Освіта осіб з особливими потребами : шляхи розбудови, 258-267, 2013 | 1 | 2013 |
До питання визначення стану сформованості фонологічних знань в учнів 5-6 класів з ТПМ ТВ Мельніченко Освіта осіб з особливими потребами : шляхи розбудови, 155-163, 2012 | 1 | 2012 |
Лінгвістична сутність поняття "фонема" у контексті логопедичних досліджень ТВ Мельніченко Український логопедичний вісник, 44-48, 2012 | 1 | 2012 |
Актуальність дослідження фонологічного компоненту мовлення у дітей з ТПМ ТВ Мельніченко Український логопедичний вісник, 21-24, 2011 | 1 | 2011 |
Фонологічний компонент мовлення як складова частина успішного засвоєння учнями з ТПМ знань з української мови ТВ Мельніченко Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки, 106-110, 2011 | 1 | 2011 |
Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення ТВ Хомик Матеріали ХІV-ї Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 квітня 2021 …, 2021 | | 2021 |
Університетські студії: Вступ до спеціальності ТВ Мельніченко, КО Тичина, РО Павлюк, ІВ Музиченко Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020 | | 2020 |
Спеціальна педагогіка ОВ Мартинчук, ІМ Маруненко, КВ Луцько, ОП Таран, ТВ Мельніченко, ... Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018 | | 2018 |
Формування фонологічного компоненту мовлення в учнів 5-6 класів з тяжкими мовленнєвими розладами Т Мельніченко http://ispukr.org.ua/articles/17/17052302_d.pdf, 2017 | | 2017 |
Робоча програма «Пропедевтична (безвідривна) практика» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 6.010105 «Корекційна освіта (логопедія)» ОВ Мартинчук, ТВ Мельніченко, КО Кібальна Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017 | | 2017 |
Робоча програма «Науково-дослідна практика» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 8.01010501 «Корекційна освіта (логопедія)» ЕА Данілавічютє, ТВ Мельніченко Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017 | | 2017 |
Робоча програма «Пропедевтична волонтерська практика» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 6.010105 «Корекційна освіта (логопедія)» ОВ Мартинчук, ТВ Мельніченко, КО Кібальна Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017 | | 2017 |
Використання техніки орофаціальної міофункціональної терапії в логопедичній практиці НМ Бабич, КО Кібальна, ТВ Мельніченко, КО Тичина Сучасні проблеми логопедії та реабілітації: матеріали VI Всеукраїнської …, 2017 | | 2017 |