Виховання уміння долати страхи у дітей 5–7 років в умовах дошкільного навчального закладу ЛВ Бобро Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2018 | 5 | 2018 |
Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища АА Бобро, ЛВ Бобро, ЛО Дубровська, ВО Мовчан Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя, 2019 | 4 | 2019 |
Характеристика уявлень дітей старшого дошкільного віку про уміння долати страх ЛВ Бобро Молодий вчений, 770-773, 2018 | 3 | 2018 |
Педагогічні умови формування у старших дошкільників уміння долати страх ЛВ Бобро | 2 | 2017 |
Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці ЛВ Бобро | 2 | 2016 |
ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ'Ї ЯК ОСНОВА ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛВ Бобро | 1 | 2022 |
РОЗВИТОК САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК УМОВА УМІННЯ ДОЛАТИ НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇ ЛВ Бобро Видавництво НДУ, 2021 | 1 | 2021 |
ВПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ УМІННЯ ДОЛАТИ СТРАХ У ДІТЕЙ 5-7 РОКІВ ЛВ Бобро Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 15-17, 2018 | 1 | 2018 |
Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх L Bobro Наукові записки. Серія" Психолого-педагогічні науки"(Ніжинський державний …, 2017 | 1 | 2017 |
СТРАХ ЯК ФЕНОМЕН ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ ДОШКІЛЬНИКА ЛВ Бобро Збірник наукових праць "Педагогічні науки" 1 (70), 80-83, 2016 | 1 | 2016 |
Соціально-моральний розвиток і виховання дітей дошкільного віку ОЛ Кононко, НП Пихтіна, СІ Матвієнко, АМ Аніщук, ЛВ Бобро, ... Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2029 | | 2029 |
Практична підготовка здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня ЛМ Пісоцька, СІ Матвієнко, ОП Пісоцький, ЛВ Бобро Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2023 | | 2023 |
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ДОШКІЛЬНИКІВ НП Пихтіна, ОВ Лісовець, ЛВ Бобро | | 2022 |
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ВАЖЛИВА ІНТЕГРАЛЬНА ЯКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЛВ Бобро | | 2022 |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПІДГОТОВКИ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВА З МЕТОДИКОЮ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ» ЛВ Бобро | | 2022 |
ПРОСВІТА БАТЬКІВ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЕФЕКТИВНОЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ’Ї ЛВ Бобро | | 2022 |
ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ І ЗАСОБІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СУЧАСНИХ БАТЬКІВ ЛВ Бобро | | 2022 |
ОСОБЛИВОСТІ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ ПРОЯВІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛВ Бобро | | 2021 |
Соціально-моральне виховання дошкільника: дослідно-технологічні аспекти ОЛ Кононко, НП Пихтіна, СІ Матвієнко, АМ Аніщук, ЛВ Бобро, ... Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2020 | | 2020 |
ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЙНІ ПРОЯВИ» У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ЛВ Бобро, АА Бобро EDITOR COORDINATOR, 568, 2020 | | 2020 |