Подписаться
Бобро Л. В.
Бобро Л. В.
асистент кафедри дошкільної освіти НДУ ім. М. Гоголя
Подтвержден адрес электронной почты в домене ndu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища
АА Бобро, ЛВ Бобро, ЛО Дубровська, ВО Мовчан
Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя, 2019
52019
Виховання уміння долати страхи у дітей 5-7 років в умовах дошкільного навчального закладу
ЛВ Бобро
Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2018
52018
Характеристика уявлень дітей старшого дошкільного віку про уміння долати страх
ЛВ Бобро
Молодий вчений, 770-773, 2018
32018
Педагогічні умови формування у старших дошкільників уміння долати страх
ЛВ Бобро
22017
Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці
ЛВ Бобро
22016
ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ'Ї ЯК ОСНОВА ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЛВ Бобро
12022
Розвиток саморегуляції дітей старшого дошкільного віку як умова уміння долати негативні емоції
ЛВ Бобро
Видавництво НДУ, 2021
12021
ВПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ УМІННЯ ДОЛАТИ СТРАХ У ДІТЕЙ 5-7 РОКІВ
ЛВ Бобро
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 15-17, 2018
12018
Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх
L Bobro
Наукові записки. Серія" Психолого-педагогічні науки"(Ніжинський державний …, 2017
12017
СТРАХ ЯК ФЕНОМЕН ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ ДОШКІЛЬНИКА
ЛВ Бобро
Збірник наукових праць "Педагогічні науки" 1 (70), 80-83, 2016
12016
Соціально-моральний розвиток і виховання дітей дошкільного віку
ОЛ Кононко, НП Пихтіна, СІ Матвієнко, АМ Аніщук, ЛВ Бобро, ...
Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2029
2029
Практична підготовка здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня
ЛМ Пісоцька, СІ Матвієнко, ОП Пісоцький, ЛВ Бобро
Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2023
2023
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ДОШКІЛЬНИКІВ
НП Пихтіна, ОВ Лісовець, ЛВ Бобро
2022
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ВАЖЛИВА ІНТЕГРАЛЬНА ЯКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ЛВ Бобро
2022
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПІДГОТОВКИ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВА З МЕТОДИКОЮ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ»
ЛВ Бобро
2022
ПРОСВІТА БАТЬКІВ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЕФЕКТИВНОЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ’Ї
ЛВ Бобро
2022
ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ І ЗАСОБІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СУЧАСНИХ БАТЬКІВ
ЛВ Бобро
2022
ОСОБЛИВОСТІ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ ПРОЯВІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЛВ Бобро
2021
Соціально-моральне виховання дошкільника: дослідно-технологічні аспекти
ОЛ Кононко, НП Пихтіна, СІ Матвієнко, АМ Аніщук, ЛВ Бобро, ...
Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2020
2020
ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЙНІ ПРОЯВИ» У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
ЛВ Бобро, АА Бобро
EDITOR COORDINATOR, 568, 2020
2020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20