Follow
Елена Эдуардовна Наумова
Елена Эдуардовна Наумова
Украинский государственный университет железнодорожного транспорта
Verified email at kart.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Формування лояльності споживачів як стратегічний напрям менеджменту підприємства
ОЕ Наумова
Вісник Хмельницького національного університету 4 (6), 171-174, 2011
222011
Маркетингова політика комунікацій
ГВ Афенченко, ОВ Богоявленський, ВС Верлока, МД Жердєв, ...
Харків: УкрДАЗТ, 2007
152007
Оцінка якості рівня логістичного сервісу
НВ Гайдабрус
Інноваційна економіка, 246-251, 2013
132013
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни" Комп'ютерна графіка"
ОН Романюк
ВНТУ, 2010
12*2010
Вдосконалення організації інноваційної діяльності персоналу в контексті підвищення конкурентоспроможності підприємства
О Наумова
Україна: аспекти праці, 47-51, 2010
92010
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
ОЕ Наумова
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2013
82013
Формування системи логістичного сервісу на підприємствах залізничного транспорту
ОЕ Наумова
Вісник економіки транспорту і промисловості, 118-122, 2009
82009
Критерії формування професійного іміджу практичного психолога як соціально-психологічного феномена
ТА Лигомина
Теорія і практика сучасної психології 1 (5), 147-151, 2019
72019
Сервіс як фактор підвищення конкурентоспроможності залізничних пасажирських перевезень
ОЕ Наумова, ОІ Антонова
Сборник научных трудов Днепропетровского национального университета …, 2012
72012
Публікації творців самвидаву в українських видавництвах за межами СРСР (на матеріалах фонду Наукової бібліотеки Львівського національного університету ім. Івана Франка)
О Наумова
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013
62013
Удосконалення системи сервісного обслуговування пасажирів на південній залізниці на підставі результатів маркетингового дослідження
ОЕ Наумова, ОІ Антонова, ЛВ Головань
Українська державна академія залізничного транспорту, 2011
62011
Удосконалення методики оцінки персоналу для підвищення мотивації праці на підприємствах залізничного транспорту
ОЕ Наумова
Українська державна академія залізничного транспорту, 2009
62009
Студентська навчальна звітність. Тестова частина (пояснювальна записка). Загальні вимоги до побудови, викладення та оформлення: методичний посібник з додержання вимог …
ЛМ Козар, ЄВ Коновалов, АО Лапко, ОЕ Наумова, ГВ Шаповал, ...
Українська державна академія залізничного транспорту, 2014
52014
Маркетингові дослідження в системі підвищення якості пасажирського сервісу на залізничному транспорті
ОЕ Наумова, ЛВ Головань
Українська державна академія залізничного транспорту, 2010
52010
Управління інвестиційною діяльністю підприємства в умовах кризових явищ
О Наумова
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2016
42016
Применение концепции интегрированного маркетинга на железнодорожном транспорте в условиях реформирования отрасли
ЕЭ Наумова, АИ Антонова
Бизнес Информ, 192-195, 2012
42012
Сучасний маркетолог: вимоги ринку праці
ОЕ Наумова
URL: https://core. ac. uk/download/pdf/197263345. pdf, 2009
42009
Застосування концепції інтегрованого маркетингу на залізничному транспорті в умовах реформування галузі
ОІ Зоріна, ОЕ Наумова, ОІ Антонова
Харківський національний економічний університет, 2012
32012
Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Фінансовий аналіз та звітність» для студентів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент організацій»
ВВ Зянько, ІЮ Єпіфанова
ВНТУ, 2011
32011
Концепція створення системи фінансового забезпечення розвитку страховика
ІМ Нєнно, ИМ Ненно
32009
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20