Подписаться
Елена Эдуардовна Наумова
Елена Эдуардовна Наумова
Украинский государственный университет железнодорожного транспорта
Подтвержден адрес электронной почты в домене kart.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Формування лояльності споживачів як стратегічний напрям менеджменту підприємства
ОЕ Наумова
Вісник Хмельницького національного університету 4 (6), 171-174, 2011
182011
Маркетингова політика комунікацій
ГВ Афенченко, ОВ Богоявленський, ВС Верлока, МД Жердєв, ...
Харків: УкрДАЗТ, 2007
142007
Оцінка якості рівня логістичного сервісу
НВ Гайдабрус
Інноваційна економіка, 246-251, 2013
112013
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
ОЕ Наумова
Економічний вісник Донбасу, 129-134, 2013
82013
Сервіс як фактор підвищення конкурентоспроможності залізничних пасажирських перевезень
ОЕ Наумова, ОІ Антонова
Сборник научных трудов Днепропетровского национального университета …, 2012
72012
Вдосконалення організації інноваційної діяльності персоналу в контексті підвищення конкурентоспроможності підприємства
О Наумова
Україна: аспекти праці, 47-51, 2010
72010
Критерії формування професійного іміджу практичного психолога як соціально-психологічного феномена
ТА Лигомина
Теорія і практика сучасної психології 1 (5), 147-151, 2019
62019
Публікації творців самвидаву в українських видавництвах за межами СРСР (на матеріалах фонду Наукової бібліотеки Львівського національного університету ім. Івана Франка)
О Наумова
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013
62013
Удосконалення системи сервісного обслуговування пасажирів на південній залізниці на підставі результатів маркетингового дослідження
ОЕ Наумова, ОІ Антонова, ЛВ Головань
Українська державна академія залізничного транспорту, 2011
62011
Основи менеджменту, маркетингу та логістики: Конспект лекцій
ОЕ Наумова
Харків: УкрДАЗТ, 2010
62010
Удосконалення методики оцінки персоналу для підвищення мотивації праці на підприємствах залізничного транспорту
ОЕ Наумова
Українська державна академія залізничного транспорту, 2009
62009
Формування системи логістичного сервісу на підприємствах залізничного транспорту
ОЕ Наумова
Вісник економіки транспорту і промисловості, 118-122, 2009
62009
Студентська навчальна звітність. Тестова частина (пояснювальна записка). Загальні вимоги до побудови, викладення та оформлення: методичний посібник з додержання вимог …
ЛМ Козар, ЄВ Коновалов, АО Лапко, ОЕ Наумова, ГВ Шаповал, ...
Українська державна академія залізничного транспорту, 2014
52014
Маркетингові дослідження в системі підвищення якості пасажирського сервісу на залізничному транспорті
ОЕ Наумова, ЛВ Головань
Українська державна академія залізничного транспорту, 2010
52010
Управління інвестиційною діяльністю підприємства в умовах кризових явищ
О Наумова
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2016
42016
Применение концепции интегрированного маркетинга на железнодорожном транспорте в условиях реформирования отрасли
ЕЭ Наумова, АИ Антонова
Бизнес Информ, 192-195, 2012
42012
Сучасний маркетолог: вимоги ринку праці
ОЕ Наумова
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009
42009
Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Зовнішня політика країн Дальнього та Близького Сходу»
ДД Татакі, ДД Татаки, ВВ Гайтан, ВВ Гайтан
Одеса: ДУ «Одеська політехніка», 2021
32021
Концепція створення системи фінансового забезпечення розвитку страховика
ІМ Нєнно, ИМ Ненно
32009
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни" Теоретичні основи електротехніки" для студентів спеціальності 141" Електроенергетика, електротехніка та …
ВВ Козлов, ОВ Набокова
Національний університет «Запорізька політехніка», 2023
22023
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20