Віртуальне та реальне у навчальному фізичному експерименті старшої школи: теоретичні основи:[монографія] ІВ Сальник Кіровоград: ФО-П Александрова МВ 324, 2015 | 21 | 2015 |
Мотивація навчання студентів як психолого-педагогічна проблема АМ Сільвейстр, МО Моклюк Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і …, 2016 | 16 | 2016 |
Графічний метод дослідження природних явищ у навчанні фізики: Навчальний посібник для студентів педагогічних вищих навчальних закладів освіти-Кіровоград: РВЦ КДПУ ім СП Величко, ІВ Сальник В. Винниченка, 2002 | 14 | 2002 |
Інтеграція реального та віртуального навчального фізичного експерименту в старшій школі ІВ Сальник | 13 | 2016 |
Використання інтерактивних технологій у STEAM-освіті: переваги та виклики Н Шакун, О Зівенко, І Сальник Вісник науки та освіти, 2023 | 12 | 2023 |
Графічний метод дослідження природних явищ у шкільному курсі фізики ІВ Сальник Київ, 2000, 2000 | 11 | 2000 |
Підготовка англомовного вчителя фізики: проблеми інтеграції фахового і мовного навчання ІВ Сальник Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2018 | 9 | 2018 |
Віртуальність як принцип та технологія навчання ІВ Сальник, ЕП Сірик ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ …, 2008 | 9 | 2008 |
Мобільні пристрої ту сучасне освітнє програмне забезпечення у навчанні фізики в закладах загальної середньої освіти ІВ Сальник Інформаційні техно, 2019 | 8 | 2019 |
Проблеми використання електронних засобів навчального призначення в системі шкільного фізичного експерименту І Сальник Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 138-143, 2014 | 8 | 2014 |
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО–КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ НЕФІЗИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ ІВ Сальник Інформаційні технології в освіті., 204-209, 2013 | 7* | 2013 |
STEM-моделювання фізичних явищ у процесі навчання студентів професійно-технічним дисциплінам в закладах вищої освіти ОС Кузьменко Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2018 | 6 | 2018 |
Експеримент як засіб адаптації учнів до профільного навчання фізики ІВ Сальник, СП Величко, ЕП Сірик Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology 2 (26), 58-61, 2014 | 5 | 2014 |
Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Частина 1. Механіка НГ Антонова, НВ Подопригора, ІВ Сальник, ІЮ Ткачук, ОМ Царенко РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2009 | 5* | 2009 |
Підготовка та проведення семінарських занять з фізики в умовах дистанційного навчання ІВ Сальник, ЕП Сірик Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 68-74, 2020 | 4 | 2020 |
Синергетичний підхід до вдосконалення змісту фізичної освіти в загальноосвітній школі ІВ Сальник Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П …, 2014 | 4 | 2014 |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ДИДАКТИЦІ ФІЗИКИ ІВ Сальник Інформаційні технології і засоби навчання 41 (3), 108-116, 2014 | 4 | 2014 |
Проблеми створення та використання сучасного інформаційного середовища в навчально-виховному процесі І Сальник Наукові записки.–Серія: Педагогічні науки.–Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В …, 2009 | 4 | 2009 |
Професійна картина світу американського вчителя природничих наук: визначення та ключові концепти ІВ Сальник www. seanewdim. com, 40, 2018 | 3 | 2018 |
Развитие системы учебного физического эксперимента на основе синергетического подхода И Сальник «Физическое образование: проблемы и перспективы развития» 1, 75-78, 2014 | 3 | 2014 |